Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów A4 B7 1.8T BFB - telepie na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

mam prośbę o sprawdzenie, co może być nie tak. Problem występuje tylko na zimnym silniku i objawia się takimi błędami.

 

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 008 - 
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 008 - Misfire Detected

 

Sprawdzałem świece, cewki, czyściłem przepływkę, sonda neby pracuje OK wg VCDSa, ale dzisiaj jeszcze sprawdzę multimetrem.

Była dziura w odmie i myślałem, że to to, ale po wymianie nic się nie zmieniło. Myślę jeszcze, żeby zamienić wtryskiwacze miejscami, ale powoli kończą się pomysły....

 

Będę wdzięczny za każdą poradę.

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez vanDahl
Opublikowano

Przepływka pokazuje mało, jeśli sprawdziłeś szczelność i jest ok, to to czyszczenie przepływki nie pomogło, raczej większy sens ma jej wymiana.

Turbo trochę przeładowuje, gdzieś tam między 2,3 a 3,4tyś obrotów, jak osiągnie zadane ciśnienie.

Piszesz, że sprawdzałeś świece, czyli jak dokładnie, ile mają przebiegu? Masz NGK pfr6q?

Opublikowano

Zrób na gazie logi 2+33 i 115 z odpiętą wtyczką od n75.Przepływki bym się nie czepiał.

Opublikowano

Świece dałem nowe, platynki od NGK. Przem8 a gdzie znajdę tą wtyczkę? Coś zaraz poszukam w necie i jutro postaram się wrzucić.

Opublikowano

Idź po wężyku od gruchy i dojdziesz do zaworka n75 w takim grubym wężu z przodu silnika :P

Opublikowano

Zrobiłem dzisiaj na LPG. Nie wiem czy to istotne, ale znajomy się podłączył pod mój gaz niedawno i stwierdził, że reduktor nie wyrabia. Zdaje się, że ciśnienie spadało do 0,4 Bar przy depnięciu i szykuje się zestaw naprawczy albo wymiana reduktora. Dzisiaj przy robieniu logów poczułem to mniej więcej w okolicach 5k obrotów.

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano (edytowane)

Na gazie 2+33 robiłeś z odpiętym zaworkiem? Jeśli tak to źle...a jeśli normalnie to ewidentnie na maksa ubogo i przyczyną ubogiej mieszanki jest regulacja lpg. Przejrzyj czy nie masz nieszczelności w podciśnieniach...

 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Robiłem wszystkie z odpiętym :)  najwyraźniej źle zinterpretowałem wcześniejszego posta. W takim razie powtórze 2+33 i wrzuce jeszcze raz

Opublikowano

Zrobiłem dzisiaj na LPG. Coś się nasuwa?

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano
9 minut temu, vanDahl napisał:

Zrobiłem dzisiaj na LPG. Coś się nasuwa?

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Tak, uboga mieszanka od 4480 obr.

Jeśli dalej spada ciśnienie na reduktorze do 0,4bar to czas się tym zająć, bo to nie będzie jeździć. Co tam w ogóle masz wsadzone, reduktor i wtryski?

Opublikowano

LPG Tech, jakie konkretnie podzespoły to musiałbym poszukać. Ale zastanawia mnie, czy to może być faktycznie powód telepania na zimnym, ponieważ, o słabym ciśnieniu reduktora wiem, ale problem wypadania zapłonu pojawia się tylko na benzynie i tylko po czasie jak obroty spadają automatycznie po odpaleniu auta na około 740~780.

Więc przestałem w pewnym momencie w ogóle jeździć na LPG (i jeżdżę do tej pory) i dalej to samo....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...