Jump to content
IGNORED

Prośba o sprawdzenie logów A4 B7 1.8T BFB - telepie na zimnym


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam,

 

mam prośbę o sprawdzenie, co może być nie tak. Problem występuje tylko na zimnym silniku i objawia się takimi błędami.

 

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) 
            P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 008 - 
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 008 - Misfire Detected

 

Sprawdzałem świece, cewki, czyściłem przepływkę, sonda neby pracuje OK wg VCDSa, ale dzisiaj jeszcze sprawdzę multimetrem.

Była dziura w odmie i myślałem, że to to, ale po wymianie nic się nie zmieniło. Myślę jeszcze, żeby zamienić wtryskiwacze miejscami, ale powoli kończą się pomysły....

 

Będę wdzięczny za każdą poradę.

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edited by vanDahl
Posted

Przepływka pokazuje mało, jeśli sprawdziłeś szczelność i jest ok, to to czyszczenie przepływki nie pomogło, raczej większy sens ma jej wymiana.

Turbo trochę przeładowuje, gdzieś tam między 2,3 a 3,4tyś obrotów, jak osiągnie zadane ciśnienie.

Piszesz, że sprawdzałeś świece, czyli jak dokładnie, ile mają przebiegu? Masz NGK pfr6q?

Posted

Zrób na gazie logi 2+33 i 115 z odpiętą wtyczką od n75.Przepływki bym się nie czepiał.

Posted

Świece dałem nowe, platynki od NGK. Przem8 a gdzie znajdę tą wtyczkę? Coś zaraz poszukam w necie i jutro postaram się wrzucić.

Posted

Idź po wężyku od gruchy i dojdziesz do zaworka n75 w takim grubym wężu z przodu silnika :P

Posted

Zrobiłem dzisiaj na LPG. Nie wiem czy to istotne, ale znajomy się podłączył pod mój gaz niedawno i stwierdził, że reduktor nie wyrabia. Zdaje się, że ciśnienie spadało do 0,4 Bar przy depnięciu i szykuje się zestaw naprawczy albo wymiana reduktora. Dzisiaj przy robieniu logów poczułem to mniej więcej w okolicach 5k obrotów.

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Posted (edited)

Na gazie 2+33 robiłeś z odpiętym zaworkiem? Jeśli tak to źle...a jeśli normalnie to ewidentnie na maksa ubogo i przyczyną ubogiej mieszanki jest regulacja lpg. Przejrzyj czy nie masz nieszczelności w podciśnieniach...

 

Edited by przem8
Posted

Robiłem wszystkie z odpiętym :)  najwyraźniej źle zinterpretowałem wcześniejszego posta. W takim razie powtórze 2+33 i wrzuce jeszcze raz

Posted

Zrobiłem dzisiaj na LPG. Coś się nasuwa?

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Posted
9 minut temu, vanDahl napisał:

Zrobiłem dzisiaj na LPG. Coś się nasuwa?

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Tak, uboga mieszanka od 4480 obr.

Jeśli dalej spada ciśnienie na reduktorze do 0,4bar to czas się tym zająć, bo to nie będzie jeździć. Co tam w ogóle masz wsadzone, reduktor i wtryski?

Posted

LPG Tech, jakie konkretnie podzespoły to musiałbym poszukać. Ale zastanawia mnie, czy to może być faktycznie powód telepania na zimnym, ponieważ, o słabym ciśnieniu reduktora wiem, ale problem wypadania zapłonu pojawia się tylko na benzynie i tylko po czasie jak obroty spadają automatycznie po odpaleniu auta na około 740~780.

Więc przestałem w pewnym momencie w ogóle jeździć na LPG (i jeżdżę do tej pory) i dalej to samo....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...