Marek19 Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Według vin w moim aucie zamontowana była kierownica wielofunkcyjna. A teraz mam zamontowana zwykłą kierownice. I tu pytanie czy zakup samej kierownicy wielofunkcyjnej i jej montaż wystarczy aby to działało. Czy coś jeszcze będzie trzeba dokładać i kodować?
OlekS Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Skoro fabryka wyposażyła pojazd w kierownicę multifunkcyjną, to moduł i taśma są do takiej kierownicy pasujący. Nie wiadomo kto co robił, i po co zmieniał kierę na zwykłą, i czy robił kodowanie pod zwykłą kierownicę. W najlepszym przypadku montować multifunkcę i wszystko powinno śmigać, ale najlepiej przed tym podłączyć VCDS, sprawdzić ewentualne błędy dotyczące braku MF, i zobaczyć kodowanie, które również mogli zmienić dla wyeliminowania właśnie błędów ze względu na wymianę kierownicy. Pozostałe części (moduł, zwijał, wiązka) raczej została bez zmian, ale o tym wie tylko ten, co robił przekładkę.
Marek19 Posted January 28, 2020 Author Posted January 28, 2020 Po podpięciu skanera taki błąd jest 18107 / P1699 / 005785 - Magistrala danych zespołu napędowego: brak wiadomości z elektroniki kierownicy.
OlekS Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Z tego wychodzi że ten co zmieniał kierownicę nie ingerował w kodowania i adaptację, zmienił i tyle. Może była zużyta kierownica, nie wiadomo. Teoretycznie po zamontowaniu kiery MF wszystko powinno działać.
Marek19 Posted January 28, 2020 Author Posted January 28, 2020 A jak bym chciał z B7 kierownice to już muszę przerabiać coś plus kodowanie?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now