Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB, ubogo w czasie jazdy, bogato przy przyspieszaniu


Blessu

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy userzy.

A4 B6 BFB 

Błąd P1128 (uboga mieszanka),  po logach z tego co widzę to przede wszystkim ubogo w czasie jazdy normalnej i bogato przy przyspieszaniu.

Korekty jak widać po logach kosmos, po skasowaniu korekt zachowuje się jak czołg.

Nowa przepływka ori, nowa sonda, nowy zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, świece, cewki, pompa paliwa i parę innych rzeczy których już nie zliczę.

Co padło? Jedyny mój pomysł to N75, ale podzielcie się opiniami.

PB:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LPG:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Blessu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przeładowanie jest niewielkie i w sumie można tak jeździć. Lpg do regulacji i jest jakiś program.

Zawór skrzyni korbowej to chodzi CI o ten w trójniku odmy? Oryginał założony? Dolot szczelny, sprawdzany kompresorem?

Poza tym logi wskazują na bogatą mieszankę, przynajmniej przy pełnym bucie.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ten ten przy odmie. Założony ori, jak wszystko inne. Dolot szczelny, ale sprawdzany organoleptycznie, nie kompresorem.

Jeździć niby można, ale mało kto lubi oglądać helikopterek i jechać ze świadomością korekt +20%...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Blessu napisał:

ze świadomością korekt +20%...

Przy pełnym bucie masz bogato więc pewnie przy umiarkowanym obciążeniu jest ubogo. Od dawna problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pełnym bucie jest bogato i tego jestem świadom, tak była napisana mapa, jak wszystko działało jak należy to przy pełnym bucie korekta miała -5 max -8, mniej więcej.

Problem jest od paru ładnych tygodni, ale najpierw było wymieniane wszystko dookoła, teraz mi się po prostu pomysły skończyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed softem było wszystko ok? Wtryski benzynowe wymieniane przy okazji programu? Przepływka mierzy dobrze, turbo w sumie ok, nie pętli więc pompa sprawna. Nie wiem, może wina softu albo wsadziłeś później większe wtryski benzynowe i nie zostało to skorygowane w ecu.

Mogę strzelać co tam masz namodzone prócz programu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe wtryski + program, nic więcej, hamowane na ok. 195KM. Przed programem było ok, po programie wszystko grało przez ok. rok na poprawnych korektach, gdzieś pod koniec roku był pierwszy check engine i wymiana po kolei co opisałem powyżej.

Edytowane przez Blessu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś ciśnienie paliwa, bo może regulator paliwa w filtrze się zesrał? Więcej pomysłów nie mam, powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie sprawdzałem...

Mimo wszystko po logach bardziej mi się rzuca w oczy przeładowanie ciśnienia, skoro wtryski mają na bogato to raczej paliwa mają pod dostatkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Blessu napisał:

Nie, nie sprawdzałem...

Mimo wszystko po logach bardziej mi się rzuca w oczy przeładowanie ciśnienia, skoro wtryski mają na bogato to raczej paliwa mają pod dostatkiem...

Przecież przeładowanie 0,1bara, i to w wąskim zakresie obrotów, to całe wielkie g....

Pod pełnym butem tak nie brakuje niby paliwa, a przy normalnej jeździe widać, że nie i gdzie problem? Jeszcze jakbyś wrzucił loga 2+33 z normalnej jazdy to można by zobaczyć jak się układają korekty.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się jutro zrobić i wrzucić ;)

EDIT

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Na tym logu masz spory kawałek jazdy statycznej, 5 bieg ok 90kmh bo mi się logowanie nie zastopowało, korekty są jakie widać.

Edytowane przez Blessu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...