Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z podmianą zegarów A3 8l 2001r. TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie

mam nietypowy problem z zegarami, moje Jaegery 1/2 Fis w A3 8l 1.9 TDi ALH  z 2001r. maja się ku zakończeniu swego żywota (nie działa prędkościomierz, obrotomierz, świruje kontrolka świec żarowych, czasem immobiliser nie kontaktuje i co kilka zapłonów świeci się kontrolka niskiego poziomu oleju).
Zakupiłem w dobrych pieniądzach zegary VDO Full fis z anglika 2002r. 1.9 TDi ASZ bez martwych pikseli.
Posiadam kabelki Vag kkl viakena oraz VagTacho, programy VCDS lite i Tacho 3.01

Moje auto posiada Immo2 8L0 920 900 E -w kanale 17 instrument w "Extra" mam: xxxxxxxxxxxx  auz......... , czyli nie ma numeru identyfikacyjnego pojazdu,
Zegary zakupione to Immo3 8L0 920 980 M -w kanale 17 jest numer VIN przed numerami zegarów.

Programem Tacho 3.01 sczytałem kod pin Jaeger z mojego auta, sprawdziłem czy kluczyk (mam 1 sztukę) można zakodować i okazuje się że można.
zatem podłączyłem zegary VDO (zakupione) i... klapa! w żaden sposób nie mogę odczytać pinu, co więcej nie mogę sczytać wsadu, same zera. Jedynie co mi podał Vag tacho to że zegary VDO w wersji D10. Próbowałem kontaktu z VDO New, VDO Old i VDO C5 i podaje że zły wybór niepoprawna wersja i trzeba wybrać inną z listy.

Nie mam pomysłów jak dobrać się do kodu pin zakupionych zegarów, bardziej nie zdziwiło by mnie ze Jaegery by sprawiały taki problem, a tu problem jest ale z VDO.

Proszę was moi drodzy o pomoc, jak można odczytać pin z zakupionych zegarów bez prucia ich i podpinania pod programator?
chcę troszkę poznać nieco tej diagnostyki/elektroniki.

Edytowane przez Yokerman7
Opublikowano

kabelek kkl i program vag eeprom programmer 

odczyt twojego pinu z Jeagera kompletnie niepotrzebny skoro masz immo2 , tylko pin z nowych zegarów jest używany 

 

 

Opublikowano

Ogarnąłeś temat?

Opublikowano

Hej mega odgrzeje kotleta...

ogarnąłem temat adaptacji wyświetlacza VDO (pełny fis) po starym Jeagerze (1/2 fis)

zakupiłem vag tacho i pokombinowałem, wedle instrukcji doświadczonych kolegów. Przy okazji przerzuciłem z mil na km, i przekręciłem przebieg... do przodu xD na ten co był w jeagerze :P, nie było wiele problemów. Ale jednej rzeczy jeszcze nie wykonałem: nie podpiałem kontroli spalonych żarówek (wiem że jest tam potrzebny specjalny przekażnik i kilkanascie przewodów by to podłączyć. resztę zrobiłem: czujniki otwartych drzwi, zbiornik spryskiwaczy a reszta kompatybilna. 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...