victimsouls 0 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Witam. W trakcie odkręcania korka oleju w Mojej Audi A4 B7 1.9 TDI zniszczył się gwint. Śróba śię wkręca ale nie mozna jej dokręcić bo się obraca. Czy ktoś zna dobry sposób aby to naprawić? I czy z demontażem misy są problemy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 miałem to samo, mój mechanik wkręcił tuleje mosiężną i w to nowa śruba, 4 rok bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Najprościej wkręcić śrubę na klej , jak się utwardzi to dopiero zalać olejem. I następne wymiany oleju tylko wysysarką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victimsouls 0 Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 6 godzin temu, piotrsob1 napisał: Najprościej wkręcić śrubę na klej , jak się utwardzi to dopiero zalać olejem. I następne wymiany oleju tylko wysysarką Jaki klej polecasz? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victimsouls 0 Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 7 godzin temu, tomgt napisał: miałem to samo, mój mechanik wkręcił tuleje mosiężną i w to nowa śruba, 4 rok bez problemu W sklepie mechanicznym dostanę od ręki? Może znasz rozmiar tej tulejki? Skok gwintu etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 W dniu 7.03.2020 o 07:11, victimsouls napisał: W sklepie mechanicznym dostanę od ręki? Może znasz rozmiar tej tulejki? Skok gwintu etc nie pomogę, mechanik sam to ogarnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derbi013 0 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Witam,mam podobny problem w swoim avf, gwint w misce jest już słaby, znalazłem zestaw naprawczy m15x1,5 z korkami , przerabiał ktoś ten temat? czy odrazu gwintować na m16x15 (mam taki gwintownik) i do tego kupic korek na m16 np od renault . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się