matiz12d Opublikowano 9 Marca 2020 Opublikowano 9 Marca 2020 Mam pewien problem gdyż od dłuższego czasu odnoszę wrażenie ,że samochód stracił na mocy . Od 3 tys obr/min dopiero czuć jakiekolwiek przyspieszenie . Samochód kupiłem w 2018 r lecz wcześniej chodził aż przyjemnie. Od momentu kupna wymieniłem tylko komplet cewek zapłonowych oraz świec firmy NGK. Dodam również , że w programie VCDS pokazuje delikatne wachlowanie obrotów . Co może być przyczyną spadku mocy i jak się uporać z tym problemem? Z góry dziękuję za wszelkie porady :)
DarekS4 Opublikowano 10 Marca 2020 Opublikowano 10 Marca 2020 Może to porostu przyzwyczajenie ? Musisz wrzucić logi. 03+020 115+118 02+33 1
matiz12d Opublikowano 10 Marca 2020 Autor Opublikowano 10 Marca 2020 Na weekend zrobię logi i je wrzucę . Być może , ze jestem już zbyt przyzwyczajony choć nie ukrywam iż odczuwam delikatny spadek mocy
DarekS4 Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 Nie neguję Ale często mamy tak że klient dostaje auto po remapie. Po przejażdżce zawsze banan, a po dwóch- trzech miesiącach podjeżdża żeby zerknąć bo chyba auto straciło moc.... Jednak to było przyzwyczajenie. ... Wiecznie mało
matiz12d Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Opublikowano 17 Marca 2020 Bardzo prawdopodobne , ze po dłuższej jeździe brakuje tych KM ? Chcac zrobić testy statyczne i dynamiczne okazało się ze w VCDS nie mam odblokowanej opcji „ bloki pomiarowe „ ktos się spotkał z takim przypadkiem ?
kotlim Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Cześć, Miałem taki sam problem i u mnie przyczyną był zapchany katalizator. Po wymianie samochód jak nowy.
matiz12d Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Da się jakiś sprawdzić w jakim stanie jest katalizator ? Wole się upewnić niż od razu wymienić
mareqww Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Kiedyś w B6 (1.8T) miałem problem z katem - wymieniłem więc na niby "zdrową" używkę, ale to nie pomogło. Błędów nie było, testy kat przechodził bez problemów, sukcesywnie wymieniałem zaworki, sondy itp itd. Dopiero wymiana na nowy (ori) przywróciła moc/moment i oczywiście frajdę z jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się