Cycu19911 Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Cześć koledzy! Od kad kupiłem mogą B7 multi borykam się z problemem nie doładowania...sprawdzony dolot pod względem szczelności, zawory sprawne, turbo po regeneracji...dalej brak doladowania, logi do wglądu...zastanawiam się czy to może być wina przepływki? Chyba trochę mało mierzy...albo ustawienie aktuatora na turbinie? Gość który regenerował powiedział że to nie ma wpływu na doładowanie...?? http://vaglogi.pl/logs/download/log-115_118_fdjNH0D.html http://vaglogi.pl/logs/download/log-090_093_Dg354h0.html http://vaglogi.pl/logs/download/log-033_002_ic2BL.html
Kejsi Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Coś tam dmucha, zbyt luźny wg Zrób loga z odpieta wtyczka n75 i bd czarne na białym ze ziomek od turbo zebal sprawę? Tak wgl jak on mówi że sztanga wg nie ma wpływu na dolodowanie to ja na twoim meisjcu bym się martwił jakością wykonanej usługi, bo wiedzy to on nie ma ?
Cycu19911 Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Na odpiętym dmucha 1.1 przy zadanym 1.3, gdzieś mi wcięło logi
Cycu19911 Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Przy jakim cisnieniu klapka powinna się uchylać w BFB?
przem8 Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 35 minut temu, Cycu19911 napisał: Przy jakim cisnieniu klapka powinna się uchylać w BFB? 0,3 bara. Do regulacji wg, bo teraz masz 0,1 na odpiętej n'ce, a ma być 0,3
Cycu19911 Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Opublikowano 11 Marca 2020 Kurde regulowalem ja delikatnie i wydawało mi się że uchyla przy 0.5 dopiero...z tym że miałem manometr do 10 bar i ciężko dokładnie zmierzyć...muszę kupić do 1 bara i sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się