TomOskroba Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 szukam cierpliwie przyczyny ubogiej mieszanki i spadku mocy w aucie. dzisiaj postanowiłem zrobić log jałowy i dynamiczny sondy przed katalizatorem. mam nadzieję, że grupy, które wybrałem są ok. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum dynamiczny: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Zrób komplet na pb 2+33, 115+118, 3+20 i na lpg jeszcze statyczny i dynamiczny 2+33. Sonda działa, a że korekty są na ubogo to inna przyczyna. 1
TomOskroba Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 10 minut temu, przem8 napisał: Zrób komplet na pb 2+33, 115+118, 3+20 i na lpg jeszcze statyczny i dynamiczny 2+33. Sonda działa, a że korekty są na ubogo to inna przyczyna. 2+33,115+118 i 3+20 również statyczne i dynamiczne na pb ?
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 44 minuty temu, TomOskroba napisał: 2+33,115+118 i 3+20 również statyczne i dynamiczne na pb ? Te tylko dynamicznie na pb. 1
TomOskroba Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) okej akcja reakcja logi zrobione. oczywiście przed logami PB kasowany błąd i butla zakręcona. dla przypomnienia pod logami napiszę co do tej pory w osprzęcie było zmienione: PB DYNAMICZNY 002+033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum PB DYMAMICZNY 003+020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum PB DYNAMICZNY 115+118: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG STATYCZNY 002+033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG DYNAMICZNY 002+033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum na lpg na pewno jest jakiś problem bo po remoncie nie byłem jeszcze na regulacji. stwierdziłem, że warto najpierw ogarnąć PB z osprzętu wymienione/sprawdzone w ostatnich 5 miesiącach: Nowy przepływomierz (BOSCH) Eżektor {ORI ASO) Sprawdzony mechanicznie zawór DV (sprawny w 100%) sprawdzona szczelność kompresorem 234435 razy (SZCZELNY UKŁAD) wymieniony zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa (BOSCH) po zmianie działa jak trzeba nowa pompa paliwa pierburg ( po 3 miesiącach bez względu na stan paliwa w baku po przekręceniu zapłonu delikatnie raz zawyje. potem cisza i spokój) nowy filtra paliwa ASO DOWNPIPE (druga sonda nie wyłączona) kompletne uszczelnienia/oringi wtrysków PB (Co do samych wtrysków nie wiem czy są ok czy nie. nie potrafię tego sprawdzić. raczej wszystko w porządku) motor pracuje równo na jałowym jak i dynamicznie na pb. przy LPG ( po rozgrzaniu reduktora ) jak przerzuca z PB na LPG to trochę poszarpie budą i czasami przy doładowaniu rozłączy. wszystkie komponenty nowe. reduktor i wtryski. kwestia zebrania nowych map/zestrojenia Ogólnie przez 2 tygodnie po wymianie DP auto jeździło idealnie. z dnia na dzień objawy to spadek mocy. przede wszystkim na wysokich obrotach. Edytowane 15 Marca 2020 przez TomOskroba
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Na benie dramatu nie ma. Gaz do regulacji, bo na jalowych bogato, pod obciążeniem ubogo. Może niewylaczona druga sonda miesza ale korekty mieszczą się w normie dopuszczonej przez producenta, mowa o pb oczywiście. Za błąd mieszanki winne lpg wg mnie. 1
TomOskroba Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 19 minut temu, przem8 napisał: Na benie dramatu nie ma. Gaz do regulacji, bo na jalowych bogato, pod obciążeniem ubogo. Może niewylaczona druga sonda miesza ale korekty mieszczą się w normie dopuszczonej przez producenta, mowa o pb oczywiście. Za błąd mieszanki winne lpg wg mnie. dzięki. najważniejsze dla mnie, żeby motor śmigał zdrowo. tylko o co chodzi z tą cholerną mocą O_O przez 2 tygodnie trzymał serię, ale teraz 15 koni mniej :/
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Zrób program przy okazji wyłączenia drugiej sondy i będzie pan zadowolony
TomOskroba Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 37 minut temu, przem8 napisał: Zrób program przy okazji wyłączenia drugiej sondy i będzie pan zadowolony Browarek się Panu za pomoc należy jeszcze popychacze zaworów zmienię, aby cofanie zapłonu było wzorowe i cieszyć się jazdą a na lato wpadnie sofcik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się