Skocz do zawartości
IGNOROWANY

OCENA LOGÓW SONDY PRZED KATEM 1.8T


TomOskroba

Rekomendowane odpowiedzi

szukam cierpliwie przyczyny ubogiej mieszanki i spadku mocy w aucie. dzisiaj postanowiłem zrobić log jałowy i dynamiczny sondy przed katalizatorem.

mam nadzieję, że grupy, które wybrałem są ok.

6554b6be8c0d829a8bf63ae0c82cf121_link.pn Show log - VAGLOGI

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

dynamiczny:

6554b6be8c0d829a8bf63ae0c82cf121_link.pn Show log - VAGLOGI

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób komplet na pb 2+33, 115+118, 3+20 i na lpg jeszcze statyczny i dynamiczny 2+33. Sonda działa, a że korekty są na ubogo to inna przyczyna.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, przem8 napisał:

Zrób komplet na pb 2+33, 115+118, 3+20 i na lpg jeszcze statyczny i dynamiczny 2+33. Sonda działa, a że korekty są na ubogo to inna przyczyna.

2+33,115+118 i 3+20 również statyczne i dynamiczne na pb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, TomOskroba napisał:

2+33,115+118 i 3+20 również statyczne i dynamiczne na pb ?

Te tylko dynamicznie na pb.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej akcja reakcja logi zrobione. oczywiście przed logami PB kasowany błąd i butla zakręcona. dla przypomnienia pod logami napiszę co do tej pory w osprzęcie było zmienione:

PB DYNAMICZNY 002+033:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

PB DYMAMICZNY 003+020:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

PB DYNAMICZNY 115+118:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LPG STATYCZNY  002+033:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

LPG DYNAMICZNY  002+033:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

na lpg na pewno jest jakiś problem bo po remoncie nie byłem jeszcze na regulacji. stwierdziłem, że warto najpierw ogarnąć PB

z osprzętu wymienione/sprawdzone w ostatnich 5 miesiącach:

Nowy przepływomierz (BOSCH)

Eżektor {ORI ASO)

Sprawdzony mechanicznie zawór DV (sprawny w 100%)

sprawdzona szczelność kompresorem 234435 razy (SZCZELNY UKŁAD)

wymieniony zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa (BOSCH) po zmianie działa jak trzeba

nowa pompa paliwa pierburg ( po 3 miesiącach bez względu na stan paliwa w baku po przekręceniu zapłonu delikatnie raz zawyje. potem cisza i spokój)

nowy filtra paliwa ASO

DOWNPIPE (druga sonda nie wyłączona)

kompletne uszczelnienia/oringi wtrysków PB (Co do samych wtrysków nie wiem czy są ok czy nie. nie potrafię tego sprawdzić. raczej wszystko w porządku)

motor pracuje równo na jałowym jak i dynamicznie na pb. przy LPG ( po rozgrzaniu reduktora ) jak przerzuca z PB na LPG to trochę poszarpie budą i czasami przy doładowaniu rozłączy. wszystkie komponenty nowe. reduktor i wtryski. kwestia zebrania nowych map/zestrojenia

 

Ogólnie przez 2 tygodnie po wymianie DP auto jeździło idealnie. z dnia na dzień objawy to spadek mocy. przede wszystkim na wysokich obrotach. 

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na benie dramatu nie ma. Gaz do regulacji, bo na jalowych bogato, pod obciążeniem ubogo. 

Może niewylaczona druga sonda miesza ale korekty mieszczą się w normie dopuszczonej przez producenta, mowa o pb oczywiście.

Za błąd mieszanki winne lpg wg mnie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, przem8 napisał:

Na benie dramatu nie ma. Gaz do regulacji, bo na jalowych bogato, pod obciążeniem ubogo. 

Może niewylaczona druga sonda miesza ale korekty mieszczą się w normie dopuszczonej przez producenta, mowa o pb oczywiście.

Za błąd mieszanki winne lpg wg mnie.

dzięki. najważniejsze dla mnie, żeby motor śmigał zdrowo. tylko o co chodzi z tą cholerną mocą O_O przez 2 tygodnie trzymał serię, ale teraz 15 koni mniej :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób program przy okazji wyłączenia drugiej sondy i będzie pan zadowolony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, przem8 napisał:

Zrób program przy okazji wyłączenia drugiej sondy i będzie pan zadowolony :D

Browarek się Panu za pomoc należy :)

jeszcze popychacze zaworów zmienię, aby cofanie zapłonu było wzorowe i cieszyć się jazdą ;) a na lato wpadnie sofcik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...