Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kontrolka silnika 2.0 ALT


Vulen1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jeżeli gdzieś już coś takiego było to przepraszam jestem nowy i nie znalazłem.

Jeżdżę audi od prawie 4 lat i nigdy nic się nie działo do dnia dzisiejszego. Po przejechaniu kilku km zaczęła migać żółta kontrolka silnika ,samochód trochę osłab z mocy i na niskich obrotach minimalnie szarpał, raz kontrolka paliła się ciągiem , a raz tylko migała ,chwilami gasła ale samochód nadal odczuwał brak pełnej mocy i minimalnie szarpał. Na postoju silnik chodził chwilę równo później nie i tak na zmianę. Ktoś miał podobne objawy i z czym może się to wiązać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak masz alt 2002 rok sprawdź sobie eżektor czy kolanko gumowe nie ma dziury od dołu

IMG_20200315_175649.jpg

IMG_20200315_175718.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok 2006. Dzięki za poradę. Też stawiałem na coś ze świecami. Jak ogarne przyczyne to napisze co to było 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2020 o 16:15, Vulen1 napisał:

Witam

Jeżeli gdzieś już coś takiego było to przepraszam jestem nowy i nie znalazłem.

Jeżdżę audi od prawie 4 lat i nigdy nic się nie działo do dnia dzisiejszego. Po przejechaniu kilku km zaczęła migać żółta kontrolka silnika ,samochód trochę osłab z mocy i na niskich obrotach minimalnie szarpał, raz kontrolka paliła się ciągiem , a raz tylko migała ,chwilami gasła ale samochód nadal odczuwał brak pełnej mocy i minimalnie szarpał. Na postoju silnik chodził chwilę równo później nie i tak na zmianę. Ktoś miał podobne objawy i z czym może się to wiązać ?

Cewki są pewnie OK, świece również będą OK. Jak mruga check to komp prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny, czyli możesz mieć duży problem z mieszanką paliwową... czyli np. dziurawy dolot. Raczej obstawiałbym odmę. Sprawdź wszystkie węże w dolocie.

Jeśli padałyby cewki albo świece to byłyby jakieś pojedyncze wypadania zapłonu wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona cewka druga,  komplet świec i samochód jak nowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On ‎3‎/‎17‎/‎2020 at 8:21 AM, Rosomak91 said:

Cewki są pewnie OK, świece również będą OK. Jak mruga check to komp prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny, czyli możesz mieć duży problem z mieszanką paliwową... czyli np. dziurawy dolot. Raczej obstawiałbym odmę. Sprawdź wszystkie węże w dolocie.

Jeśli padałyby cewki albo świece to byłyby jakieś pojedyncze wypadania zapłonu wcześniej.

Widocznie malo wiesz o Audi,

99% przypadkow z migajacy checkiem to wlasnie padnieta cewka. I one potrafia pasc odrazu. Jezdze 2.0 ALT i wiem co to znaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2020 o 01:58, Sotonboy30 napisał:

Widocznie malo wiesz o Audi,

99% przypadkow z migajacy checkiem to wlasnie padnieta cewka. I one potrafia pasc odrazu. Jezdze 2.0 ALT i wiem co to znaczy.

Skąd te 99%? Chyba cewki u Ciebie padają co drugi tydzień... to będzie jakieś 99.9%... Jeździłem 2.0 ALT i wiem co  to znaczy. Mało wiem o audi, jeżdżę nimi od 6 lat, sam sobie ogarniam w przydomowym garażu, nigdy mnie w trasie nie zawiodły, padającą cewkę i niedomagające świece wyczuwam pół roku wcześniej, a 100% przypadków mrugającego checka nie był od cewki. Mrugał tylko raz i problem był z mieszanką. No, ale Ty jeździsz 2.0 ALT i wiesz co to znaczy. Gdyby się okazało, że cewki są sprawne, że świece są sprawne. Co byś koledze doradził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...