d21xzc Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 (edytowane) Siemka, mam wrażenie, że moje Audi TT nie ma mocy jak wcześniej, jest to model 225KM, czyli BAM, wersja Quattro. Z rzeczy co ostatnio robiłem to wymiana filtra na stożkowy RamAir (gąbkowy, zainstalowany stelaż separujący od gorącego powietrza). Może to on ma na to wpływ? Mogła przepływka przy zamianie filtra się uszkodzić? Zrobiłem więc logi, proszę o ich analizę, robione na PB na 3 biegu od 1500 obrotów pedał gazu do końca wciśnięty, jak się zbliżało do czerwonej linii obrotu to miałem wrażenie, że auto lekko zwalniało, oto logi: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 17 Marca 2020 przez d21xzc
Łukasz13 Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 Przepływka faktycznie lekko za mało mierzy, to tego skontrolować stan świec i lać 98.
d21xzc Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Opublikowano 17 Marca 2020 @Łukasz13 a o co chodzi z tym spadkiem wartosci MAF i turbiny przy tych najwyzszych obrotach? To normalne?
przem8 Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 (edytowane) Jak turbo nie dmuchnie tego co chce ecu to i przepływu nie będzie. Sprawdź dv, zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Edytowane 18 Marca 2020 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się