Michał Piotr Cap Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 dobry, nabyłem A4 B5 z 2000r. z motorem AJM, i brakuje mi powoli do niego słów. dziad jeden szarpie od trzeciego biegu powyżej 2k obrotow, na piątym biegu już jest tragedia. wymienione: - rozrzad z napinaczami, ustawiony ideolo - pompowtryski po regeneracji - nowa wiazka pompek - czujniki na silniku, wszystkie od wody - przeplywomierz nowka - 90% wezy paliwowych wymienione na nowe, wraz z opaskami - nowy filtr paliwa - uszczelniana pompa vacuum - nowa pompa w zbiorniku - poprzedni właściciel powstawiał nawet zawory zwrotne w układ paliwowy, powywalelem to w cholere - nowy oring na śrubie do filtra paliwa - turbo wyczyszczone. - gniazda w glowicy ogarnięte - podcisnienia turbo wymienione ogólnie auto ma jakby mula przy ruszaniu z miejsca, do czasu, jak złapie turbo, potem idzie jak przeciąg, tylko, że szarpie. pozatym, jak wcisnę pedal hamulca, to powoli nurkuje, po czym się podnosi jeszcze wolniej. błędów na vagu oczywiście brak. ma ktoś jakiekolwiek pomysły?
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 Masz jak zrobić jakiekolwiek logi ? ? ?
Michał Piotr Cap Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Masz jak zrobić jakiekolwiek logi ? ? ? które grupy, w jaki sposób, bo w logach jestem można powiedzieć laikiem ? AFNa i AVG udawało się zawsze ogarnac po błędach, a tu takie akuku ?
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2020 Opublikowano 18 Marca 2020 013+023 rano na zimnym statycznie logować po odpaleniu przez jakieś 5min Mozesz też dla ogólnego rozeznania zrobić 003+011 I sprawdź co masz w grupie 004 w ostatniej kratce po odpaleniu.
Michał Piotr Cap Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 (edytowane) po odpaleniu na zimnym i na jalowym to wszystko logowac? chodzi w sumie o to 003+011 ? Edytowane 18 Marca 2020 przez Michał Piotr Cap
kamil-vag Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 013+023 najlepiej podłączyć, wcisnąć log i dopiero odpalać na zimnym i po logować z 5 min 011+003 dynamiczny, motor w pełni rozgrzany.
Michał Piotr Cap Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 w załączniku logi ? LOG-01-013-023-xxx.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV
kamil-vag Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Wrzuć to na vaglogi.pl i podaj link, bo na tel csv nie sprawdze
Michał Piotr Cap Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
kamil-vag Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Popraw ten dynamiczny, poproś kogoś o pomoc ewentualnie. Zrób dwa pomiary, dłuższa prosta i 3 bieg, od 1000 do 3500 obr 4 bieg od 1000 do 3500 obr Bo to co wrzuciłeś coś jest nie tego
Michał Piotr Cap Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... 4 bieg 3 bieg
Michał Piotr Cap Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 dobra, logi na razie są nie ważne, odnalazłem duża nieszczelnosc przy filtrze paliwa ?
kamil-vag Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 4 cylinder, tutaj wygląda na uszkodzenie oringów, korekcja po odpaleniu wzrasta do 2.24 mg. To może być przyczyna złego odpalania. Co do logów dynamicznych... to nie będize łatwa diagnoza, ale na 1 rzut oka wygląda mi to na problem z turbo lub podciśnieniem. Turbina wstaje jakieś 12s, gdzie powinna dmuchać już po 3s. Mógłbyś zrobić prosty test - podpiąć na krótko gruszkę turbiny z pompy vacum (omijając ukłąd EGR i N75) i zrobić log 003+011
Michał Piotr Cap Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 jutro bede działał z uszczelnieniem układu paliwowego, później zrobie kolejne logi i zobaczymy co jest grane ?
machina Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 (edytowane) Załóż kawałek przezroczystego wężyka na powrocie z tandem pompy i zobacz czy na uruchomionym silniku w paliwie są bąble powietrza a w zasadzie spalin. Jeżeli tak to nie trzyma dolna podkładka pod którymś wtryskiem. Teraz pytanie, jak ustalić pod którym, którymi nie trzyma. Może po nocy wyjąć świece żarowe i na odłączonej wiązce pompowtryskiwaczy zakręcić rozrusznikiem obserwując z którego cylindra wydostanie się mgiełka paliwa które ścieka w nocy na tłok. Edytowane 22 Marca 2020 przez machina
Michał Piotr Cap Opublikowano 27 Marca 2020 Autor Opublikowano 27 Marca 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... jutro będę zakładał tego weza. pompa vacuum pompuje do 0,95bara na wolnych, po odpaleniu jest 0,5bara, stopniowo dopompowuje do tych 0,95bara.
kamil-vag Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Moja teoria jest taka, że nie trzyma paliwa na 4 pompce, po dłuższym postoju uchodzi i potem są problemy z odpalaniem. Pisalem Ci: "Mógłbyś zrobić prosty test - podpiąć na krótko gruszkę turbiny z pompy vacum (omijając ukłąd EGR i N75) i zrobić log 003+011" Robiłeś ?
Michał Piotr Cap Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2020 8 godzin temu, kamil-vag napisał: Moja teoria jest taka, że nie trzyma paliwa na 4 pompce, po dłuższym postoju uchodzi i potem są problemy z odpalaniem. Pisalem Ci: "Mógłbyś zrobić prosty test - podpiąć na krótko gruszkę turbiny z pompy vacum (omijając ukłąd EGR i N75) i zrobić log 003+011" Robiłeś ? jutro ogarne temat i podeślę ?
Michał Piotr Cap Opublikowano 5 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2020 rozwiązanie tematu szarpania dla potomnych, okazało się, że pomimo czyszczenia przycielo znowu zmienna geometrię turba. po ponownym, bardziej profesjonalnym ogarnięciu tematu, auto szarpało, ale lżej, więc sprawa musiała leżeć w paliwie - na pierwszy ogień poszła pompa tandemowa (vacuum), po wymianie z luka z zaklepywanym króćcem na bosha z wkręcanym króćcem - nie te auto, jedzie pięknie, nie szarpie, hamulce wrocily do normalności. sprawa odpalania zostaje zagadka, czy znikła, czy została, że względu na to, że zrobiło się ciepło. ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się