stunter929 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 Witam Od kupna auta borykam się z szarpnięciem podczas przyśpieszania. Owe pojedyńcze szarpnięcie występuje w zakresie 2-2.5k obrotów i głównie tylko przy wcinietym pedale gazu do końca, najbardziej jest odczuwalne na 2 biegu. Do tego czasu wymienilem: -oleje, płyny i filtry - czyszczona przepływka oraz podmieniona na inną -zmieniony przegub wewnętrzny Poprzedni właściciel wyciął dpf i zaślepił egr oraz wyłączył w sofcie, o ile na dpf widać że był rozcinany o tyle o reszcie nie wiem czy mówił prawdę. Na liczniku nie wyskakuje żaden błąd. Dodatkowo sprawdziłem korekty wtrysków w poszczególnych blokach w vcds i wszystko mieści się w normach. Jedyne błędy które w vcds mi wyskoczyły to te na zdjęciu. Z tego co mi wiadomo to może być problem z wtyczkami na wtryskach które na dniach poprawiałem, ale nie zdążyłem od nowa odczytać błędów. Czy ktoś ma pomysł co jeszcze sprawdzić lub może być uszkodzone?
moniuh Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 z błędów wynika, że albo wiązka do PPD jest walnięta, albo cewki w pompkach już się kończą.. to można poprawić jeszcze
throne Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Kolego miałem te same błędy. U mnie pomogła wymiana pompowtryskiwaczy.
stunter929 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Jaki koszt takich wtrysków lub ich regeneracji?
moniuh Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Tych Siemensa/ Continentala nie regeneruje się. można poprawić "cewkę" i chemią przepłukać dyszę (pewnie jakies 300 za szt). Do tego dochodzi komplet uszczelek i śrub na każdy PPD bo są jednorazowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się