Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AVJ 2003 niech ktoś rzuci okiem


Aadrian1718

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule. Niech ktoś rzuci okiem czy mój złomek pojeździ jeszcze troszkę :grin:

VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM

Logi 002+033 nie chciały się wczytać na stronce. Odpaliłem w notatniku i miejsca "           " (tak, zlogowało kilka pustych spacji nie wiem dlaczego)  zastąpiłem "0". W miejsce kata wrzucony downpipe więc myślę, że może być to coś związanego z tym.

VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na jakim paliwie robione? Jakiś program jest i ubogo.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko na benzynce. Auto było modyfikowane przez poprzedniego właściciela włącznie z programem na 204 konie. Wymieniłem przepływke kilka dni temu (nówka bosh), błędy czyściłem dosłownie chwileczkę przed robieniem logów. Może to mieć jakiś związek z ubogą mieszanką? Jeszcze jakieś logi mogę machnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta moc jakaś mocno optymistyczna :P

Sprawdź szczelność dolotu i ciśnienie paliwa pod obciążeniem.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sam program został zmieniony oczywiście :lol: Znajomy ma bexa więc +/- jakieś porównanie jest. Właśnie sprawdzałem szczelność dolotu. Nie mam kompresora pod ręką ale przy użyciu pompki rowerowej napompowałem tyle, że zaślepką prawie dostałem w oko więc na pewno grubo ponad 1 bar :facepalm: szczelne 100%. Grzybek od odmy wypiąłem i zaślepiłem wejście ale zauważyłem, że tam gdzie gumowy przewód łączy się z metalowym guma jest minimalnie przytarta. Które logi machnąć ponowne po załataniu tego?

Edit.wąż przytarty ale nie na wylot, właśnie go zdjąłem :/

Edytowane przez Aadrian1718
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co tam namodzone masz? 

2+33 statycznie i dynamicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam laptopa pod ręką obecnie ale jak tylko będę miał możliwość to machnę logi. Wrzucony duży fmic, wyrzucony katalizator i wstawiony downpipe, w  miejsce tłumika środkowego wrzucony jakiś gówniany kat, wtryski nie mam pojęcia, lpg stag 4. Generalnie nababrane. Dużo tym nie jeżdżę tyle co wokół komina pokatować ją trochę od czasu do czasu i tak się zastanawiam czy nie pozbyć się tego za wczasu czy posłuży jeszcze troszkę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to by było wgrać serię, porobić logi i by było wiadomo czy to się kupy trzyma. Turbo seria k03?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak K03 ale nie mam pojęcia czy identyczne jakie było montowane w avj-tach. Też myślałem żeby wgrać serie przez galletto ale nie mam pojęcia czy to w ogóle miałoby prawo poprawnie zadziałać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić jakie wtryski siedzą. K03 jest jedno i jedyne w tych szrotach, potem masz k03s w bex i ewentualnie może być zrobiona hybryda ale za c**jowy soft i moc jakby tam miała siedzieć :P

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K03, wtryski lpg hany niebieskie, wtryski bp bosh 280cc. Problem z mieszanką chyba jest taki, że poprzedni właściciel miał wyjebke na bp bo jeździł na lpg więc zaoszczędził kilka cebulionów na wtryskach i wtryski bp działają cały czas na granicy zapętlenia - moja teoria, no chyba że się mylę. Na bp miał pochodzić tylko tyle, żeby się zagrzać do przełączenia na gaz. Wrzucam jeszcze kontrolnie logi. Mam nadzieję, że nic nie pomieszałem. Porobiłem jeszcze logi z wypiętą przepływką

 

statyczne bp
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad10

statyczne lpg
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad11

dynamiczne bp
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad12

dynamiczne lpg
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad13

statyczne lpg bez przeplywki
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e137307567a48aad0c

statyczne bp bez przeplywki
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e137307567a48aad0d

dynamiczne lpg bez przeplywki
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad0e

dynamiczne bp bez przeplywki
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad0f
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajmę się tym na dniach. Załóżmy, że wgrywam serię i wszystko jest okej i chciałbym to tak zostawić, co z lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chodzi mi o to, czy jeśli wgram spowrotem kopie starej mapy to czy będę mógł jechać dalej na lpg czy "ustawienia" zostaną usunięte? Drugie pytanko jakie oznaczenie oprogramowania jest do mojej a4-ki? Przeglądam właśnie listy oryginalnych ecu i samych a4 1.8t 150hp widzę chyba z 7. Powoli zagłębiam się w ten temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Aadrian1718 napisał:

Generalnie chodzi mi o to, czy jeśli wgram spowrotem kopie starej mapy to czy będę mógł jechać dalej na lpg czy "ustawienia" zostaną usunięte?

Będziesz miał ustawienia do wcześniejszej mapy po sofcie, czyli nijak się będą miały jeśli wgrasz serię.

54 minuty temu, Aadrian1718 napisał:

Drugie pytanko jakie oznaczenie oprogramowania jest do mojej a4-ki?

Nie wiem, tunerem i specem w tym nie jestem.

Doprowadź do ładu na benzynie, a potem lpg. Nie zbankrutujesz chyba jak parę km zrobisz na benzynie? :P

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o bankructwo tylko o to, ze tydzień temu nie wiedziałem jeszcze jak podpiąć się kablem do auta ale szybko się uczę :grin: w razie jakiś komplikacji chcę po prostu wrócić auto do poprzedniego stanu :wink: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs do wygrania ori softu będę miał na dniach ale odświeżam z małym pytankiem. Mój złomek do katowania póki co stoi nieużywany ale o ile na bp mam uboga mieszankę to na lpg jest trochę za bogata? Dobrze mówię? Na lpg mogę ją trochę pokatować bez obawy, że gniazda zaworowe się wypalą czy wydmucham uszczelkę pod głowicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyki ciąg dalszy i chyba finał  :drinks:Wykręciłem lambda i wyczyściłem. Smigałem trochę bez przepływki i wystarczyło, żeby zebrał się na nich nalot. Auto na lpg przestało przyduszać się i charakterystycznie "pierdzieć" z rury (dopalający się gaz w wydechu jak dawałem klepke w podłogę). Ecu nie świruje już i nawet ciśnienie w dolocie zaczęło pokrywać się. Chodzi idealnie i nie ma żadnej różnicy między lpg a bp. Wrzucam logi kontrolne i w lpg widać poprawę a w  bp może minimalnie. Moja teoria jest taka , że te ori wtryski 280 cc z avj nie wyrabiają przy 200+ kucykach i tyle a poprzedni właściciel zbytnio się tym nie przejmował bo auto i tak jest z lpg.

LPG 002+033+115
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7e3b6f3730754fec8567a5

BP 002+033+115
http://vaglogger.apphb.com/log/5e7e3b6f3730754fec8567a4

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...