Aadrian1718 Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Jak w tytule. Niech ktoś rzuci okiem czy mój złomek pojeździ jeszcze troszkę VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Logi 002+033 nie chciały się wczytać na stronce. Odpaliłem w notatniku i miejsca " " (tak, zlogowało kilka pustych spacji nie wiem dlaczego) zastąpiłem "0". W miejsce kata wrzucony downpipe więc myślę, że może być to coś związanego z tym. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
przem8 Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Logi na jakim paliwie robione? Jakiś program jest i ubogo. 1
Aadrian1718 Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Opublikowano 23 Marca 2020 Wszystko na benzynce. Auto było modyfikowane przez poprzedniego właściciela włącznie z programem na 204 konie. Wymieniłem przepływke kilka dni temu (nówka bosh), błędy czyściłem dosłownie chwileczkę przed robieniem logów. Może to mieć jakiś związek z ubogą mieszanką? Jeszcze jakieś logi mogę machnąć?
przem8 Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Ta moc jakaś mocno optymistyczna Sprawdź szczelność dolotu i ciśnienie paliwa pod obciążeniem. 1
Aadrian1718 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 (edytowane) Nie sam program został zmieniony oczywiście Znajomy ma bexa więc +/- jakieś porównanie jest. Właśnie sprawdzałem szczelność dolotu. Nie mam kompresora pod ręką ale przy użyciu pompki rowerowej napompowałem tyle, że zaślepką prawie dostałem w oko więc na pewno grubo ponad 1 bar szczelne 100%. Grzybek od odmy wypiąłem i zaślepiłem wejście ale zauważyłem, że tam gdzie gumowy przewód łączy się z metalowym guma jest minimalnie przytarta. Które logi machnąć ponowne po załataniu tego? Edit.wąż przytarty ale nie na wylot, właśnie go zdjąłem :/ Edytowane 24 Marca 2020 przez Aadrian1718
przem8 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 To co tam namodzone masz? 2+33 statycznie i dynamicznie.
Aadrian1718 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Nie mam laptopa pod ręką obecnie ale jak tylko będę miał możliwość to machnę logi. Wrzucony duży fmic, wyrzucony katalizator i wstawiony downpipe, w miejsce tłumika środkowego wrzucony jakiś gówniany kat, wtryski nie mam pojęcia, lpg stag 4. Generalnie nababrane. Dużo tym nie jeżdżę tyle co wokół komina pokatować ją trochę od czasu do czasu i tak się zastanawiam czy nie pozbyć się tego za wczasu czy posłuży jeszcze troszkę
przem8 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Najlepiej to by było wgrać serię, porobić logi i by było wiadomo czy to się kupy trzyma. Turbo seria k03?
Aadrian1718 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Tak K03 ale nie mam pojęcia czy identyczne jakie było montowane w avj-tach. Też myślałem żeby wgrać serie przez galletto ale nie mam pojęcia czy to w ogóle miałoby prawo poprawnie zadziałać
przem8 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Musisz sprawdzić jakie wtryski siedzą. K03 jest jedno i jedyne w tych szrotach, potem masz k03s w bex i ewentualnie może być zrobiona hybryda ale za c**jowy soft i moc jakby tam miała siedzieć 1
Aadrian1718 Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 K03, wtryski lpg hany niebieskie, wtryski bp bosh 280cc. Problem z mieszanką chyba jest taki, że poprzedni właściciel miał wyjebke na bp bo jeździł na lpg więc zaoszczędził kilka cebulionów na wtryskach i wtryski bp działają cały czas na granicy zapętlenia - moja teoria, no chyba że się mylę. Na bp miał pochodzić tylko tyle, żeby się zagrzać do przełączenia na gaz. Wrzucam jeszcze kontrolnie logi. Mam nadzieję, że nic nie pomieszałem. Porobiłem jeszcze logi z wypiętą przepływką statyczne bphttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad10 statyczne lpghttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad11 dynamiczne bphttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad12 dynamiczne lpghttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad13 statyczne lpg bez przeplywkihttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e137307567a48aad0c statyczne bp bez przeplywkihttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e137307567a48aad0d dynamiczne lpg bez przeplywkihttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad0e dynamiczne bp bez przeplywkihttp://vaglogger.apphb.com/log/5e7b57e237307567a48aad0f
Aadrian1718 Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Zajmę się tym na dniach. Załóżmy, że wgrywam serię i wszystko jest okej i chciałbym to tak zostawić, co z lpg?
przem8 Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Lpg do strojenia. Samo się nie ustawi:P 1
Aadrian1718 Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Generalnie chodzi mi o to, czy jeśli wgram spowrotem kopie starej mapy to czy będę mógł jechać dalej na lpg czy "ustawienia" zostaną usunięte? Drugie pytanko jakie oznaczenie oprogramowania jest do mojej a4-ki? Przeglądam właśnie listy oryginalnych ecu i samych a4 1.8t 150hp widzę chyba z 7. Powoli zagłębiam się w ten temat
przem8 Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) 54 minuty temu, Aadrian1718 napisał: Generalnie chodzi mi o to, czy jeśli wgram spowrotem kopie starej mapy to czy będę mógł jechać dalej na lpg czy "ustawienia" zostaną usunięte? Będziesz miał ustawienia do wcześniejszej mapy po sofcie, czyli nijak się będą miały jeśli wgrasz serię. 54 minuty temu, Aadrian1718 napisał: Drugie pytanko jakie oznaczenie oprogramowania jest do mojej a4-ki? Nie wiem, tunerem i specem w tym nie jestem. Doprowadź do ładu na benzynie, a potem lpg. Nie zbankrutujesz chyba jak parę km zrobisz na benzynie? Edytowane 25 Marca 2020 przez przem8 1
Aadrian1718 Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Nie chodzi o bankructwo tylko o to, ze tydzień temu nie wiedziałem jeszcze jak podpiąć się kablem do auta ale szybko się uczę w razie jakiś komplikacji chcę po prostu wrócić auto do poprzedniego stanu
Aadrian1718 Opublikowano 27 Marca 2020 Autor Opublikowano 27 Marca 2020 Interfejs do wygrania ori softu będę miał na dniach ale odświeżam z małym pytankiem. Mój złomek do katowania póki co stoi nieużywany ale o ile na bp mam uboga mieszankę to na lpg jest trochę za bogata? Dobrze mówię? Na lpg mogę ją trochę pokatować bez obawy, że gniazda zaworowe się wypalą czy wydmucham uszczelkę pod głowicą?
przem8 Opublikowano 27 Marca 2020 Opublikowano 27 Marca 2020 Na lpg lepiej to wygląda niż na benie. 1
Aadrian1718 Opublikowano 27 Marca 2020 Autor Opublikowano 27 Marca 2020 Diagnostyki ciąg dalszy i chyba finał Wykręciłem lambda i wyczyściłem. Smigałem trochę bez przepływki i wystarczyło, żeby zebrał się na nich nalot. Auto na lpg przestało przyduszać się i charakterystycznie "pierdzieć" z rury (dopalający się gaz w wydechu jak dawałem klepke w podłogę). Ecu nie świruje już i nawet ciśnienie w dolocie zaczęło pokrywać się. Chodzi idealnie i nie ma żadnej różnicy między lpg a bp. Wrzucam logi kontrolne i w lpg widać poprawę a w bp może minimalnie. Moja teoria jest taka , że te ori wtryski 280 cc z avj nie wyrabiają przy 200+ kucykach i tyle a poprzedni właściciel zbytnio się tym nie przejmował bo auto i tak jest z lpg. LPG 002+033+115http://vaglogger.apphb.com/log/5e7e3b6f3730754fec8567a5 BP 002+033+115http://vaglogger.apphb.com/log/5e7e3b6f3730754fec8567a4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się