BIGer 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Witam mialem problemy z moim tdi nie było ciśnienia oleju u góry naprawili to wymienili szklanki napęd PD i przy okazji Filtr paliwa oraz kompletyny rorzad,i od tamtej pory mam problemy z odpalaniem bez grzania świec zapala po 6 s i przez kolejna chwile go rzuca dudni i wogule jak by mial sie rozleciec,świece działają, przed naprawa palił w styczniowe mrozy bez grzania świec pomocy bo auto stoi 2 dzień a oni nic nie znaleźli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 pytanie jak sprawdzili że świece działają? bo są różne szkoły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody783 0 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 bardzo mozliwe ze rozrząd zle zlożony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGer 0 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 cos tam wyregulowali wtryski i pali juz normalnie ale mamy +6stopni zobacze w zime, tylko ciagle borykam sie ze sporym spalaniem niby wszystko dobrze,ale nie mam gdzie logos wykonac nie mam nikogo ze szczecina kto by mi to zrobil i kurcze juz nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 cos tam wyregulowali wtryski pewnie kąt synchronizacji w rozrządzie schrzanili... skoro coś regulowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZY 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Proponuję abyś udał się do lepszego warszatu niech wszystko sprawdzą od nowa ,bo sam widzisz że problemy zaczęły się po remoncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGer 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 powiem tam palil zawsze tyle ze po remoncie jeszcze wiecej, tempomat na trasie glaskanie gazu predkosc max 90 5.8l, miasto to juz najka 10l i wiecej wtryski nie leja zadne bledow nie ma cos tam egr sie przycina czasami ale nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 powiem tam palil zawsze tyle ze po remoncie jeszcze wiecej, tempomat na trasie glaskanie gazu predkosc max 90 5.8l, miasto to juz najka 10l i wiecej wtryski nie leja zadne bledow nie ma cos tam egr sie przycina czasami ale nie wiem... na trasie przy głaskaniu gazu powinien schodzić poniżej 4,8 a na mieście nie przekraczać 8... wszystko zależy od stylu jazdy oczywiście zrób logi to będzie wiadomo na czym stoisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody783 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 tez mam 1.9 116 PS u mnie według komputera na trasie jak jade do 100km/h to spada poniżej 5 literków czasem nawet schodze do 4.5 na mieście krotkie dystanse bez mocnych przyspieszeń 7,5 do 8.5 wiec te 5.8 trasa i miasto 10 troche dużo a moze sprawdz czy np hamulce nie trzymaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 tez mam 1.9 116 PS u mnie według komputera na trasie jak jade do 100km/h to spada poniżej 5 literków czasem nawet schodze do 4.5 na mieście krotkie dystanse bez mocnych przyspieszeń 7,5 do 8.5 wiec te 5.8 trasa i miasto 10 troche dużo a moze sprawdz czy np hamulce nie trzymaja grzały by się niemiłosiernie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGer 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 heble zdrowe sam je wymienilem i jestem pewnien, nie mam gdzie logow wykonac w szczecinie bo jak mowie mechanikowi ze che logi to wywala wielkie oczy i co tu kurde zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 no CAN ładny to 599zł... ale przydałby się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jedz na spota w swojej okolicy moze ktos bedzie miał kompa popytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 A jakie konkretnie szklanki założyli? Przypuszczam, że za wysokie i nie domyka zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGer 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 ale teraz po regulacij pali normalnie ale spala duzo ropy za duzo jak na diesla, szkalnki dopierane po numerach silnika... takze musza byc spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się