Jump to content
IGNORED

Dodawanie obrotow przy zmianie biegow, mrugajacy check,


Recommended Posts

Posted

Witam posiadam audi a4 b6 (2002r) 1.8t avj 150km (poprzedni właściciel robił mapę na około 190) + 3 tygodni temu założyłem LPG Stag 4. Pierwszym moim zmartwieniem jest to ze gdy zmieniam bieg na wyższy to auto dodaje same obroty, tak jak przy zmianie przy 2,5 k nie czuć tego bardzo, ale przy 5 już naprawdę sporo dodaje sobie obrotów, tempomat działa lecz zauwyazylem ze wciskając sprzęgło nie łapie odrazu tylko trochę później, wiec może to czujnik położenia sprzęgła?  Drugim objawem było to ze no wywaliło mi na wypadanie zapłonów(16684) zapłon cylindra 1(16685) oraz zapłon cylindra 2 (16686). Założyłem gaz wiec pomyślałem ze to świece albo cewki, wiec wymieniłem wszystkie 4 świece, błędy ciągle pokazywało wiec dziś kupiłem 2 cewki na których wywalało mi zapłon, a zmierzam do tego ze nie ważne czy jadę na lpg czy pb to przy jakich 4/5 tys obrotów potrafi zaczac mrugać check i tak jakby coś go blokowało i po paru chwilach dopiero obroty znów rosną. DV wymieniałem. Wiec nie mam pojęcia co to moze być. Mam jeszcze stały błąd po każdym kasowaniu wyskakuje 16795, Nieprawidłowy przepływ w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego. Tak auto równo pracuje na biegu jałowym trzyma obroty nie szarpie ani nic. Przy spokojnej jeździe nie da się nic odczuć.  

Posted

Diagnostyka w postaci logów do zrobienia. Czujnik sprzęgła może być winny co do tych obrotów. Jak to w 1.8t do sprawdzenia szczelność dolotu kompresorem, odma, resztę pokażą logi. Pomiar kompresji też nie zaszkodzi.

Posted

Robilem zawsze u kolegi, i juz go nie chce za bardzo meczyc, co polecacie do diagnostyki?

 

Posted

Kabel za 30zł i vcds z forum. Masz obszerny wątek w dziale diagnostyka to poczytaj. Jest wszystko opisane jak robić logi, jaki kabel itp.

Posted (edited)

Dobra dzieki, dzis zamowie to moze na jutro bedzie to porobie co trzeba i wysle. 

Odme sprawdzalem poprzez odkrecenie korka. Korek lekko podbija do gory, przy dawaniu gazu zasysa wiec mysle ze odma ok. Postaram dzis sprawdzic jeszcze szczelnosc.

 

Edited by Hrydzio
Posted

Z obrotami to raczej ten czujnik sprzęgła, pod kompem możesz go sobie sprawdzić (https://www.youtube.com/watch?v=UbYCRMDFF8g )  choć jak działa tempomat to dziwne.
Co do mrugania i wypadania zapłonów, to u znajomego latał kat w środku, po zmianie na sportowego kata jest elegancko. Także zaglądnij do kata zanim wymienisz pół samochodu ;- ), ale przede wszystkim logi

 

Posted

Dołączę się do tematu.Kolego ja mam prawie identyczny problem tylko że u mnie podbijanie obrotów występuję tylko na rozgrzanym silniku jak jest zimny wszystko jest wporzadku no i obroty wolno opadają na rozgrzanym plus vag pokazał błąd 16891-Jałowy układ sterowania obrotami wyższy niż oczekiwany górny limit przekroczony. Jesli znajdziesz usterkę daj znać na forum ?

Posted

Zajrzyj do zaworka jednokierunkowego w trójniku odmy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...