xcieniasx Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Witam, mam taki problem w moim audi, że rano po dłuższym postoju silnik pracuje tak jakby nie na wszystkie cylindry ( na dwóch w grupie 18 jest wartość 2 zamiast 0) taki stan trwa max 15 sekund. Potem się wszystko normuje, parametry wtrysków po tych kilkunastu sekundach prawie idealne max 0.10 korekta. Wymieniane były pompowtryski na używane , może to być jakiś błąd montażu albo ścięte uszczelnienie ? Wcześniej były zamontowane inne po regeneracji ale auto szarpało i nie miało mocy. Teraz na tych używanych auto jedzie jak rakieta, lecz denerwuje mnie ta poranna nierówna praca
the_naturat_com Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 @xcieniasx masz BRD i jesteś z Lublina?
xcieniasx Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Tak, ale ze względu na aktualną sytuację nie ma mnie w Lublinie teraz
K4rol81 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Ja bym sprawdził konektory we wtyczkach pompek, ew je podoginać.
xcieniasx Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, karol1981 napisał: Ja bym sprawdził konektory we wtyczkach pompek, ew je podoginać. Niby kupiłem nową wiązkę ale dogiac nie zaszkodzi Korekty na ciepłym silniku jak na zdjęciu więc raczej wtryski powinno być dobre Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez xcieniasx
nadybek Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Pogazuj z 15s i zobacz korekcje zaraz po spadku do obrotow jalowych. Nie poszarpuje jak mu dasz ostro w piz*..? Stawiam na chinskie sruby dociskowe PD. Juz widzialem takie "niby OE" ale chinczyk zapomnial je zahartowac. Gialem je w 4 palcach...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się