xcieniasx Posted April 13, 2020 Posted April 13, 2020 Witam, mam taki problem w moim audi, że rano po dłuższym postoju silnik pracuje tak jakby nie na wszystkie cylindry ( na dwóch w grupie 18 jest wartość 2 zamiast 0) taki stan trwa max 15 sekund. Potem się wszystko normuje, parametry wtrysków po tych kilkunastu sekundach prawie idealne max 0.10 korekta. Wymieniane były pompowtryski na używane , może to być jakiś błąd montażu albo ścięte uszczelnienie ? Wcześniej były zamontowane inne po regeneracji ale auto szarpało i nie miało mocy. Teraz na tych używanych auto jedzie jak rakieta, lecz denerwuje mnie ta poranna nierówna praca
xcieniasx Posted April 15, 2020 Author Posted April 15, 2020 Tak, ale ze względu na aktualną sytuację nie ma mnie w Lublinie teraz
K4rol81 Posted April 15, 2020 Posted April 15, 2020 Ja bym sprawdził konektory we wtyczkach pompek, ew je podoginać.
xcieniasx Posted April 15, 2020 Author Posted April 15, 2020 (edited) 6 godzin temu, karol1981 napisał: Ja bym sprawdził konektory we wtyczkach pompek, ew je podoginać. Niby kupiłem nową wiązkę ale dogiac nie zaszkodzi Korekty na ciepłym silniku jak na zdjęciu więc raczej wtryski powinno być dobre Edited April 15, 2020 by xcieniasx
nadybek Posted April 20, 2020 Posted April 20, 2020 Pogazuj z 15s i zobacz korekcje zaraz po spadku do obrotow jalowych. Nie poszarpuje jak mu dasz ostro w piz*..? Stawiam na chinskie sruby dociskowe PD. Juz widzialem takie "niby OE" ale chinczyk zapomnial je zahartowac. Gialem je w 4 palcach...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now