Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Jak usunąć te błędy (AIRBAG) ?


robert87

Rekomendowane odpowiedzi

witam po przeskanowaniu Vag-iem wyskoczyły mi następujace błędy

589 Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131

zbyt duża oporność

1044 Moduł sterujący błędnie zaprogramowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1211 Napinacz pasa tył lewy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1212 Napinacz pasa tył prawy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

prosze o pomoc o co zrobic ??? jak usunac te usterki ?? Z góry dziekuje za odpowiedz Moze ktos wie jak sie programuje sterownik ??

Kolo w serwisie powiedzial mi za naprawe 350zł....a chcialbym jezeli jest mozliwosc z Wasza Pomoca poradzic sobie z tym problemem. pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie da rady jezeli chcesz obnizyc koszty musisz podjechac do chlpoakow elektronikow co zajmuja sie programowaniem sterownikow air bag , w mojej okolicy znam takich ale w twojej musi ci ktos podpowiedziec jak sam nie znasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie... na forum pasaata koleś miał podobne błedy i musiał wymienić sterownik - tylko nie pamiętam jaki...

pisali mu że ktoś grzebał i coś kiepsko wyszło z kodowaniem (przyczyną grzebania oczywiście mógł być dzwon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie chyba jest uszkodzony sterownik ;( choc nie jestem w 100% pewien czytalem rowniez ze mozna go uszkodzic skokiem napiecia ;/. dzwonu nie bylo bo wszystkie elementy sa identyczne (numery) nawet zajrzałem do kiery i poducha siedzi rowniez z rocznika jak caly wóz 2000r wiec. moze ktos mi odpowie jak wyglada programowanie tego sterownika badz mial stycznosc lub naprawial podobny problem [br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 08:32_________________________________________________powiedzcie mi jeszcze jak zaadoptowac nowy sterownik sprawny zeby pasowal do mojego auta jakie numery musza byc identyczne czy jest odpowiednia seria ???? jak to jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem ci gdzie trzeba sie udac , to nie sa rzeczy takie ze nacisniesz gdzies enter i sie naprawi :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrzu wiem tyle tylko ze jestem elektronikiem i z czystej ciekawosci chcialbym sie dowiedziec jaki jest proces programowania. jaki programator jest potrzebny badz co jest uszkodzone w samym sterowniku... wiec moze jest ktos o sporej wiedzy i powie mi co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwórz sterownik i zobaczysz jaką masz pamiątkę :wink4: Drugi sterownik powinien załatwić sprawę jeśli będzie miał te same numery potem to już kwestia poprawnego kodowania do wyposażenia samochodu. Stary sterownik mógł paść z wielu powodów: przy spadku napięcia spowodowanym np ciężkim rozruchem, poprzez zwarcie lub gdy ktoś namieszał vagiem w sterowniku :tongue4: żadnego się nie da skasować??? A i jak sie chcesz dobirać do pamięci to dobrze by było żebyś miał sprawny wsad do takiego sterownika.

;

Podjedź na spota to pomyślę nad twoim problemem i może się coś rozwiąże :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...