Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekotanie na wolnych obrotach. CDHB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam ciężki temat z moim autem. Po wymienię rozrządu i uszkodzeniu obudowy wałków, silnik zaczął klekotać na wolnych obrotach. Bardzo bym prosił osoby doświadczone o wskazówki. 

Opublikowano

Niestety to co nagrałeś to jak dla mojego słuchu znak ??? coś słabo to słyszę, może to jest tylko u mnie lub coś z moim słuchem.

Jak przed wymianą rozrządu tego nie było to praca do weryfikacji.

Jak to uszkodzenie obudowy wałków nastąpiło ?.

W tym silniku zacząłem od wyczyszczenia dolotu i wymiany świec.

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, KINIAM napisał:

Niestety to co nagrałeś to jak dla mojego słuchu znak ??? coś słabo to słyszę, może to jest tylko u mnie lub coś z moim słuchem.

Jak przed wymianą rozrządu tego nie było to praca do weryfikacji.

Jak to uszkodzenie obudowy wałków nastąpiło ?.

W tym silniku zacząłem od wyczyszczenia dolotu i wymiany świec.

Już Ci wszystko Tłumaczę. Więc tak.

Od jakiegoś czasu silnik trzęsło delikatnie na wolnych oborach. Jeden mechanik stwierdził że to wtryski, więc zostały wymienione. Nic to nie pomogło. Później mój „kolega” mechanik stwierdził że zapłony mogą wypadać przez wyciągnięty łańcuch. Kupiłem zestaw z obudową wałków na Allegro firmy mv parts. Dodam że rozrząd był robiony na blokadach. Po złożeniu po dodaniu gazu kiedy obroty spadały wariator hałasował jakby bez oleju. Auto zostało rozebrane i kawałeczek bieżni od tej obudowy się odkruszył, gdyż była bardzo cienka krawędź przy kanale olejowym. Przełożyłem sitko do starej, wariator rozkręcaliśmy i wysyłałem zdjęcia do kogoś kto regeneruje, powiedział że wszystko jest okej. Po złożeniu wariator nie ma „awarii” jednak klekocze po rozgrzaniu silnika jak diesel. Teraz tak myślę że kupiłem olej na Allegro motul, może był jakiś podrabiany? Sam już nie wiem, ogólnie od 3 miesięcy walczę z silnikiem. 
 

ps. doloty czyszczone. 

Edytowane przez fake
Opublikowano
12 godzin temu, fake napisał:

 1. Kupiłem zestaw z obudową wałków ...

 2. Auto zostało rozebrane i kawałeczek bieżni od tej obudowy się odkruszył, gdyż była bardzo cienka krawędź przy kanale olejowym.

1. czy chodzi o aluminiowy odlew tzw. okular ?

2. mam rozumieć, że łańcuchem zjechano aluminiowy odlew ?

Sorry ale próbuję zrozumieć co się stało i czy mówimy tym samym językiem.

 

 

 

Opublikowano
7 godzin temu, KINIAM napisał:

1. czy chodzi o aluminiowy odlew tzw. okular ?

2. mam rozumieć, że łańcuchem zjechano aluminiowy odlew ?

Sorry ale próbuję zrozumieć co się stało i czy mówimy tym samym językiem.

 

 

 

Po prostu odłamał się taki kawałeczek bieżni, łańcuch nie miał z tym nic wspólnego, tak chodzi o okular, nowy po złożeniu już na nowym rozrządzie. Nie wiem czy to mogło coś uszkodzić. Coraz bardziej wątpię żeby wariator był uszkodzony. Może coś z olejem lub ustawieniem. Dodałem zdjęcie na starym rozrządzie to może komuś coś do głowy przyjdzie. 

B13DAD6E-29F2-4D44-BC6C-4E26C23FC4EE.jpeg

6395ABB0-4238-49FE-949D-086199D3C090.jpeg

Opublikowano

Okular do reklamacji, jaka cena taka jakość.

Co mógł zrobić ten odłamek sam nie wiem zależy gdzie się przemieścił.

Zapewne mechanik oglądał po tym incydencie zawór wariatora skoro ponownie wszystko złożył tyle, że nadal coś jest nie OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...