fake Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Witam. Mam ciężki temat z moim autem. Po wymienię rozrządu i uszkodzeniu obudowy wałków, silnik zaczął klekotać na wolnych obrotach. Bardzo bym prosił osoby doświadczone o wskazówki. IMG_3515.MOV
KINIAM Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Niestety to co nagrałeś to jak dla mojego słuchu znak ??? coś słabo to słyszę, może to jest tylko u mnie lub coś z moim słuchem. Jak przed wymianą rozrządu tego nie było to praca do weryfikacji. Jak to uszkodzenie obudowy wałków nastąpiło ?. W tym silniku zacząłem od wyczyszczenia dolotu i wymiany świec.
fake Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2020 (edytowane) 20 minut temu, KINIAM napisał: Niestety to co nagrałeś to jak dla mojego słuchu znak ??? coś słabo to słyszę, może to jest tylko u mnie lub coś z moim słuchem. Jak przed wymianą rozrządu tego nie było to praca do weryfikacji. Jak to uszkodzenie obudowy wałków nastąpiło ?. W tym silniku zacząłem od wyczyszczenia dolotu i wymiany świec. Już Ci wszystko Tłumaczę. Więc tak. Od jakiegoś czasu silnik trzęsło delikatnie na wolnych oborach. Jeden mechanik stwierdził że to wtryski, więc zostały wymienione. Nic to nie pomogło. Później mój „kolega” mechanik stwierdził że zapłony mogą wypadać przez wyciągnięty łańcuch. Kupiłem zestaw z obudową wałków na Allegro firmy mv parts. Dodam że rozrząd był robiony na blokadach. Po złożeniu po dodaniu gazu kiedy obroty spadały wariator hałasował jakby bez oleju. Auto zostało rozebrane i kawałeczek bieżni od tej obudowy się odkruszył, gdyż była bardzo cienka krawędź przy kanale olejowym. Przełożyłem sitko do starej, wariator rozkręcaliśmy i wysyłałem zdjęcia do kogoś kto regeneruje, powiedział że wszystko jest okej. Po złożeniu wariator nie ma „awarii” jednak klekocze po rozgrzaniu silnika jak diesel. Teraz tak myślę że kupiłem olej na Allegro motul, może był jakiś podrabiany? Sam już nie wiem, ogólnie od 3 miesięcy walczę z silnikiem. ps. doloty czyszczone. Edytowane 23 Kwietnia 2020 przez fake
KINIAM Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 12 godzin temu, fake napisał: 1. Kupiłem zestaw z obudową wałków ... 2. Auto zostało rozebrane i kawałeczek bieżni od tej obudowy się odkruszył, gdyż była bardzo cienka krawędź przy kanale olejowym. 1. czy chodzi o aluminiowy odlew tzw. okular ? 2. mam rozumieć, że łańcuchem zjechano aluminiowy odlew ? Sorry ale próbuję zrozumieć co się stało i czy mówimy tym samym językiem.
fake Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2020 7 godzin temu, KINIAM napisał: 1. czy chodzi o aluminiowy odlew tzw. okular ? 2. mam rozumieć, że łańcuchem zjechano aluminiowy odlew ? Sorry ale próbuję zrozumieć co się stało i czy mówimy tym samym językiem. Po prostu odłamał się taki kawałeczek bieżni, łańcuch nie miał z tym nic wspólnego, tak chodzi o okular, nowy po złożeniu już na nowym rozrządzie. Nie wiem czy to mogło coś uszkodzić. Coraz bardziej wątpię żeby wariator był uszkodzony. Może coś z olejem lub ustawieniem. Dodałem zdjęcie na starym rozrządzie to może komuś coś do głowy przyjdzie.
KINIAM Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Okular do reklamacji, jaka cena taka jakość. Co mógł zrobić ten odłamek sam nie wiem zależy gdzie się przemieścił. Zapewne mechanik oglądał po tym incydencie zawór wariatora skoro ponownie wszystko złożył tyle, że nadal coś jest nie OK.
fake Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2020 A jak sprawdzić ten zawór? Niby oglądał ale jest ten sam który był wymieniany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się