zBig205 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Witam serdecznie wszystkich na forum. Kupiłem B7 z uszkodzonym silnikiem BGB . Auto odpalało ale klepało niemiłosiernie. Po zrzuceniu wałków wiadomo już było ze winna pompa. Poprzycierana i głowica i wałki. Do wariatora ktoś się dobierał co widać po oberwanej śrubie. Turbina świeżo po remoncie. Dwumas lata tak mocno jak to chyba możliwe. Zrzuciliśmy miche i panewki delikatnie poprzycierane i na wale tez kilka pojedynczych przetarć. I tu pytanie do Was. Czy warto pchać się w remont tego silnika?? Kupić kompletną głowice i oddać do sprawdzenie, wał do szlifu, panewki nadwymiar?? Czy moze szukac inny motor na aucie i dokładnie sprawdzić przed zakupem?? Chodzi mi o opłacalność takiej imprezy. Robicizna we własnym zakresie jeśli chodzi o montaż, demontaż czy to poszczególnych części czy całego słupka. Jak myślicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zBig205 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Czy naprawdę nie ma nikogo na tym forum kto miałby pojecie o kosztach remontu tego silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 szukaj drugiego silnika z anglika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zBig205 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Wymieniac od razu pompe na 1.8t? Czy montowac zegar cisnienia oleju i obserwowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zBig205 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Panowie. Czy znacie jakis warsztat lub serwis w okolicy trojmiasta ktory zajmuje sie sprawdzaniem pomp oleju?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zBig205 0 Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Witam ponownie. Kupiłem i włożyłem inny silnik o oznaczeniu BUL. Odpalił od strzała i wszystko wydaje się ok ale jest jeden błąd p3193 "Tłumik szmerów ssania w kolektorze dolotowym do sterowania bieżący przepływem powietrza, otwarty ogranicznik, poza zakresem dopuszczalnym". Czy możecie podpowiedzieć jak przeprowadzić adaptacje klap w kolektorze dolotowym??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zBig205 0 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) Temat do zamkniecia Edytowane 7 Czerwca 2020 przez zBig205 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz432120 0 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Sławek siema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się