Jump to content
IGNORED

na Pb ok na LPG nie - obroty


Recommended Posts

Posted

Cześć. Proszę o pomoc bo gazmen rozkłada ręce a może ktoś miał taki przypadek

B6, BDV, PB+LPG – instalacja lovato Fast

Reduktor Lovato FAST SMART RGJ UHP SUPER 350 HP nr z homologacji E 13 67R 010286

Wtryskiwacz gazu KP/JP/LP/EP nr z homologacji E 13 67R 010194

Filtr lovato nr z homologacji E 13 67R 010264

Sterownik SMART nr z homologacji E 13 010249

Chyba tyle z istotniejszych rzeczy jeśli chodzi o instalację LPG

Objawy to nierówna praca  na jałowym ( wypadanie zapłonu ) oraz za szybko spadające obroty przy wrzuceniu na „luz”, spadają poniżej 800 i zaraz wskakują na 1000 żeby znowu spaść do 800/750  i tak zostają. – NIE JEST TO REGUŁĄ, czasami autem nie telepie na postoju i obroty przy np. dojeżdżaniu  do świateł zachowują się tak jak powinny.

Objawy te występują tylko na LPG

ostatnio mimo tego że było LPG  w zbiorniku, przełączał się na Pb, czy to ustało ? Jestem w fazie testów.

Do tej pory sprawdzona szczelność dolotu ( zamontowany jest stożek – nie wiem czy ma to znaczenie) , świece, przewody , ciśnienie reduktora, mapy, drożność katów, przewody podciśnienia.

Wymieniony reduktor z membranami, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia gazu wraz z czujnikiem ciśnienia temp. Został tylko sterownik ale nie mam innego na podmianę.

Jestem z Lublina jeśli ktoś ma jakiś pomysł / warsztat  czy jakiś inny ratunek dla mnie proszę o info bo męczę się z tym dłuuugo. :( ( jeśli jest jakiś błąd w opisie to proszę o wyrozumiałość i tak dużo zapamiętałam :) )

Posted

Reduktor i wtryski nowe? Drożność wężyków wtrysk kolektor oraz wkrętek w kolektorze była sprawdzana? Problem jest od początku czy stało się to niedawno? W programie można przełączyć pojedyncze wtryski na benzynę zmienia to coś?

Posted

Reduktor - może źle się wyraziłam - było wymieniane jego wnętrze ( zestaw naprawczy )

wtryski wymieniane z pół roku temu jeśli chodzi o drożność wężyków to nie wiem.

Zmiana na poj. wtryski nic nie daje, 2 i 4 były jeszcze raz podmieniane bo w nich były "największe różnice"  i dalej nic.

Słyszałam że w bdv jest coś nie tak z cewką że ją się wymienia na taką która jest osobna na każdy cylinder , do tego daje inną wiązkę

Ale moje przewody podobno są ok ... już nie wiem o co kaman

 

Posted

I co przez te pół roku nic się nie zmieniło w pracy po wymianie wtrysków? Czy były zakładane nowe wtryski czy używane? Podczas jazdy jest ok, ktoś sprawdzał korekty obd?

Posted

Wrzuć logi statyczne i dynamiczne 2+33 na obu paliwach. Przynajmniej będzie wiadomo czy rzeczywiście na benie jest ok i cała wina lezy w super instalacji lovato :P

Posted (edited)

Przemm8, dobry pomysł tyle  nie mam ani kabla obd ani programu,

Kabel planuje zakupić ale na bank nie będę miała go jutro, do tego program, info czerpię z 

kurcze mam starego lapka i nie wiem czy jest sens się w ogóle pchać w takie "innowacje" ;)

Natchnęłam się też na taki wątek ale nie wiem czy jest rozgrzebywać tą kwestię  skoro nie mam pewności że to "to"

 

Edited by Evelina
Posted

Jak będziesz w okolicach Puław to mogę ogarnąć. Kabel do gazu też mam tylko program do lovato ściągnąć i mogę popatrzeć. Co prawda z lovato jeszcze nie miałem do czynienia ale zawsze to coś nowego :

Posted

Do Puław mi ni jak po drodze ale jak trzeba będzie to przyjadę.
Określę się już po weekendzie majowym, OK ?

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi sugestie, zapraszam do dyskusji

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...