Evelina Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 Cześć. Proszę o pomoc bo gazmen rozkłada ręce a może ktoś miał taki przypadek B6, BDV, PB+LPG – instalacja lovato Fast Reduktor Lovato FAST SMART RGJ UHP SUPER 350 HP nr z homologacji E 13 67R 010286 Wtryskiwacz gazu KP/JP/LP/EP nr z homologacji E 13 67R 010194 Filtr lovato nr z homologacji E 13 67R 010264 Sterownik SMART nr z homologacji E 13 010249 Chyba tyle z istotniejszych rzeczy jeśli chodzi o instalację LPG Objawy to nierówna praca na jałowym ( wypadanie zapłonu ) oraz za szybko spadające obroty przy wrzuceniu na „luz”, spadają poniżej 800 i zaraz wskakują na 1000 żeby znowu spaść do 800/750 i tak zostają. – NIE JEST TO REGUŁĄ, czasami autem nie telepie na postoju i obroty przy np. dojeżdżaniu do świateł zachowują się tak jak powinny. Objawy te występują tylko na LPG ostatnio mimo tego że było LPG w zbiorniku, przełączał się na Pb, czy to ustało ? Jestem w fazie testów. Do tej pory sprawdzona szczelność dolotu ( zamontowany jest stożek – nie wiem czy ma to znaczenie) , świece, przewody , ciśnienie reduktora, mapy, drożność katów, przewody podciśnienia. Wymieniony reduktor z membranami, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia gazu wraz z czujnikiem ciśnienia temp. Został tylko sterownik ale nie mam innego na podmianę. Jestem z Lublina jeśli ktoś ma jakiś pomysł / warsztat czy jakiś inny ratunek dla mnie proszę o info bo męczę się z tym dłuuugo. ( jeśli jest jakiś błąd w opisie to proszę o wyrozumiałość i tak dużo zapamiętałam )
ulisses Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 Reduktor i wtryski nowe? Drożność wężyków wtrysk kolektor oraz wkrętek w kolektorze była sprawdzana? Problem jest od początku czy stało się to niedawno? W programie można przełączyć pojedyncze wtryski na benzynę zmienia to coś?
Evelina Posted April 28, 2020 Author Posted April 28, 2020 Reduktor - może źle się wyraziłam - było wymieniane jego wnętrze ( zestaw naprawczy ) wtryski wymieniane z pół roku temu jeśli chodzi o drożność wężyków to nie wiem. Zmiana na poj. wtryski nic nie daje, 2 i 4 były jeszcze raz podmieniane bo w nich były "największe różnice" i dalej nic. Słyszałam że w bdv jest coś nie tak z cewką że ją się wymienia na taką która jest osobna na każdy cylinder , do tego daje inną wiązkę Ale moje przewody podobno są ok ... już nie wiem o co kaman
ulisses Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 I co przez te pół roku nic się nie zmieniło w pracy po wymianie wtrysków? Czy były zakładane nowe wtryski czy używane? Podczas jazdy jest ok, ktoś sprawdzał korekty obd?
przem8 Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 Wrzuć logi statyczne i dynamiczne 2+33 na obu paliwach. Przynajmniej będzie wiadomo czy rzeczywiście na benie jest ok i cała wina lezy w super instalacji lovato
Evelina Posted April 28, 2020 Author Posted April 28, 2020 (edited) Przemm8, dobry pomysł tyle nie mam ani kabla obd ani programu, Kabel planuje zakupić ale na bank nie będę miała go jutro, do tego program, info czerpię z kurcze mam starego lapka i nie wiem czy jest sens się w ogóle pchać w takie "innowacje" Natchnęłam się też na taki wątek ale nie wiem czy jest rozgrzebywać tą kwestię skoro nie mam pewności że to "to" Edited April 28, 2020 by Evelina
przem8 Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 Jak będziesz w okolicach Puław to mogę ogarnąć. Kabel do gazu też mam tylko program do lovato ściągnąć i mogę popatrzeć. Co prawda z lovato jeszcze nie miałem do czynienia ale zawsze to coś nowego :P
Evelina Posted April 29, 2020 Author Posted April 29, 2020 Do Puław mi ni jak po drodze ale jak trzeba będzie to przyjadę. Określę się już po weekendzie majowym, OK ? Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi sugestie, zapraszam do dyskusji
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now