Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, regenerowałem w tamtym tygodniu turbinę. Auto ma buta do 3tys obrotów później muł i pokazuje błąd 17963

Czytałem forum i wymienilem na oryginał n75 i zamiennik dv. Niestety nic nie pomogło... Co mogę jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam. 

Edytowane przez Maciek9112
Opublikowano

Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga.

Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części? :P

Opublikowano
23 godziny temu, przem8 napisał:

Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga.

Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części? :P

Dodałem, byłbyś w stanie coś doradzić? 

Opublikowano

Na odpiętym ładuje więcej niż w serii, a powinno 0,3bara. Zapewne źle wyregulowana sztanga.

Opublikowano
4 minuty temu, Maciek9112 napisał:

Jestem ziolony w temacie. Jest to wina tego kto regenerował czy wina mechanika, który zakładał? 

Jak źle ustawiona sztanga to tego co regenerował. Może być jeszcze jakaś nieszczelność lub źle zamontowany n75. Klapka powinna się uchylać przy 0,3b więc trzeba posprawdzać kilka rzeczy.

Opublikowano

Nieszczelnosci nie ma, a n75 zamontowany prawidłowo i nowy oryginał. A da się teraz tą sztangę wyregulować na aucie czy turbo trzeba ściągać? 

Opublikowano

Ponoć się da. Nie robiłem tego więc Ci nie podpowiem dokładnie.

Opublikowano

Dziękuję Ci za pomoc. W tym tygodniu powinienem to ogarnąć dam Ci znać co było przyczyną. A jeszcze zawór dv tani zamiennik może powodować coś takiego. Bo n75 kupiłem oryginalny a dv mieli tylko jakiś zamiennik tani. 

Opublikowano

Cześć, za nim oddam turbo na reklamację to jeszcze trochę poszukałem i mam dwa nowe pytania. 

Wyskakuje mi również błąd 

16804 z tego co wiem świadczyć on może o źle działającym katalizatorze. Więc pytanie czy to on może powodować to, że po dodaniu gazu auto zbiera się do niecałych 3tys super a następnie zostaje zblokowane i wyskakuje błąd o przeładowywaniu. 

Drugie pytanie w blokach pomiarowych 001 przy trzecim polu gdzie pokazuje sondę. Wartości na biegu jałowym skaczę jak szalone np z +12.5 na - 11.. +5 za sekundę - 8 itp. 

Opublikowano

Nie kombinuj.

Sztanga za mocno naciągnieta i tyle. Powiedz regeneratorom ze maja ustawic tak ze pelne uchylenie klapki ma byc na 0.35 - 0.4 bara MAX!

Opublikowano

Ok. Dzięki zaraz będę dzwonił do nich. A pytanie odnośnie tej sondy bo mnie to męczy wie ktoś co takie wahania oznaczają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...