Maciek9112 Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) Witam, regenerowałem w tamtym tygodniu turbinę. Auto ma buta do 3tys obrotów później muł i pokazuje błąd 17963 Czytałem forum i wymienilem na oryginał n75 i zamiennik dv. Niestety nic nie pomogło... Co mogę jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam. Edytowane 16 Maja 2020 przez Maciek9112
przem8 Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga. Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części?
Maciek9112 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 Cześć, dzięki za chęć pomocy tutaj logi Odpięty n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Zapięty n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
Maciek9112 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 23 godziny temu, przem8 napisał: Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga. Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części? Dodałem, byłbyś w stanie coś doradzić?
przem8 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Na odpiętym ładuje więcej niż w serii, a powinno 0,3bara. Zapewne źle wyregulowana sztanga.
Maciek9112 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 Jestem ziolony w temacie. Jest to wina tego kto regenerował czy wina mechanika, który zakładał?
przem8 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 4 minuty temu, Maciek9112 napisał: Jestem ziolony w temacie. Jest to wina tego kto regenerował czy wina mechanika, który zakładał? Jak źle ustawiona sztanga to tego co regenerował. Może być jeszcze jakaś nieszczelność lub źle zamontowany n75. Klapka powinna się uchylać przy 0,3b więc trzeba posprawdzać kilka rzeczy.
Maciek9112 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 Nieszczelnosci nie ma, a n75 zamontowany prawidłowo i nowy oryginał. A da się teraz tą sztangę wyregulować na aucie czy turbo trzeba ściągać?
przem8 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Ponoć się da. Nie robiłem tego więc Ci nie podpowiem dokładnie.
Maciek9112 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 Dziękuję Ci za pomoc. W tym tygodniu powinienem to ogarnąć dam Ci znać co było przyczyną. A jeszcze zawór dv tani zamiennik może powodować coś takiego. Bo n75 kupiłem oryginalny a dv mieli tylko jakiś zamiennik tani.
Maciek9112 Opublikowano 20 Maja 2020 Autor Opublikowano 20 Maja 2020 Cześć, za nim oddam turbo na reklamację to jeszcze trochę poszukałem i mam dwa nowe pytania. Wyskakuje mi również błąd 16804 z tego co wiem świadczyć on może o źle działającym katalizatorze. Więc pytanie czy to on może powodować to, że po dodaniu gazu auto zbiera się do niecałych 3tys super a następnie zostaje zblokowane i wyskakuje błąd o przeładowywaniu. Drugie pytanie w blokach pomiarowych 001 przy trzecim polu gdzie pokazuje sondę. Wartości na biegu jałowym skaczę jak szalone np z +12.5 na - 11.. +5 za sekundę - 8 itp.
soul87 Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 Nie kombinuj. Sztanga za mocno naciągnieta i tyle. Powiedz regeneratorom ze maja ustawic tak ze pelne uchylenie klapki ma byc na 0.35 - 0.4 bara MAX!
Maciek9112 Opublikowano 20 Maja 2020 Autor Opublikowano 20 Maja 2020 Ok. Dzięki zaraz będę dzwonił do nich. A pytanie odnośnie tej sondy bo mnie to męczy wie ktoś co takie wahania oznaczają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się