Maciek9112 Posted May 16, 2020 Posted May 16, 2020 (edited) Witam, regenerowałem w tamtym tygodniu turbinę. Auto ma buta do 3tys obrotów później muł i pokazuje błąd 17963 Czytałem forum i wymienilem na oryginał n75 i zamiennik dv. Niestety nic nie pomogło... Co mogę jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam. Edited May 16, 2020 by Maciek9112
przem8 Posted May 16, 2020 Posted May 16, 2020 Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga. Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części?
Maciek9112 Posted May 17, 2020 Author Posted May 17, 2020 Cześć, dzięki za chęć pomocy tutaj logi Odpięty n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Zapięty n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
Maciek9112 Posted May 17, 2020 Author Posted May 17, 2020 23 godziny temu, przem8 napisał: Zrób log 115+118 i drugi taki sam z odpiętą wtyczką od n75. Pewnie za mocno naciągnięta sztanga. Po co zaczynać od d*py strony i wymieniać sprawne części? Dodałem, byłbyś w stanie coś doradzić?
przem8 Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 Na odpiętym ładuje więcej niż w serii, a powinno 0,3bara. Zapewne źle wyregulowana sztanga.
Maciek9112 Posted May 17, 2020 Author Posted May 17, 2020 Jestem ziolony w temacie. Jest to wina tego kto regenerował czy wina mechanika, który zakładał?
przem8 Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 4 minuty temu, Maciek9112 napisał: Jestem ziolony w temacie. Jest to wina tego kto regenerował czy wina mechanika, który zakładał? Jak źle ustawiona sztanga to tego co regenerował. Może być jeszcze jakaś nieszczelność lub źle zamontowany n75. Klapka powinna się uchylać przy 0,3b więc trzeba posprawdzać kilka rzeczy.
Maciek9112 Posted May 17, 2020 Author Posted May 17, 2020 Nieszczelnosci nie ma, a n75 zamontowany prawidłowo i nowy oryginał. A da się teraz tą sztangę wyregulować na aucie czy turbo trzeba ściągać?
przem8 Posted May 17, 2020 Posted May 17, 2020 Ponoć się da. Nie robiłem tego więc Ci nie podpowiem dokładnie.
Maciek9112 Posted May 17, 2020 Author Posted May 17, 2020 Dziękuję Ci za pomoc. W tym tygodniu powinienem to ogarnąć dam Ci znać co było przyczyną. A jeszcze zawór dv tani zamiennik może powodować coś takiego. Bo n75 kupiłem oryginalny a dv mieli tylko jakiś zamiennik tani.
Maciek9112 Posted May 20, 2020 Author Posted May 20, 2020 Cześć, za nim oddam turbo na reklamację to jeszcze trochę poszukałem i mam dwa nowe pytania. Wyskakuje mi również błąd 16804 z tego co wiem świadczyć on może o źle działającym katalizatorze. Więc pytanie czy to on może powodować to, że po dodaniu gazu auto zbiera się do niecałych 3tys super a następnie zostaje zblokowane i wyskakuje błąd o przeładowywaniu. Drugie pytanie w blokach pomiarowych 001 przy trzecim polu gdzie pokazuje sondę. Wartości na biegu jałowym skaczę jak szalone np z +12.5 na - 11.. +5 za sekundę - 8 itp.
soul87 Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Nie kombinuj. Sztanga za mocno naciągnieta i tyle. Powiedz regeneratorom ze maja ustawic tak ze pelne uchylenie klapki ma byc na 0.35 - 0.4 bara MAX!
Maciek9112 Posted May 20, 2020 Author Posted May 20, 2020 Ok. Dzięki zaraz będę dzwonił do nich. A pytanie odnośnie tej sondy bo mnie to męczy wie ktoś co takie wahania oznaczają.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now