Jump to content
IGNORED

Zestaw naprawczy. 1lt 1kp


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam serdecznie . Czy może ktoś jest wstanie podać jakieś namiary na zestaw naprawczy  hamulców 1lt 1kp ?

Edited by Dragon7820
Posted

W motoryzacyjnym mi dali na tyl frenkit 238901 i pasuje. Zacisk lucasa

  • 3 weeks later...
Posted

Dzięki za odpowiedź , kupiłem zestaw u dzika.:-P 

  • 6 months later...
Posted

Witajcie , nie bd zakładać nowego tematu bo też dotyczy raczej hamulców mianowicie po swapie na320 przód tył 288 i ja zmieniłem przód było zrobione ok 1tys km pojechała żona do mechanika zmienić tył i po moim przyjeździe auto dosyć słabo hamuje wręcz ciągnie się i zauważyłem że przy 150i hamowaniu trzęsie kiera i autem. Co może być?

Posted
W dniu 18.12.2020 o 10:09, Dragon7820 napisał:

Witajcie , nie bd zakładać nowego tematu bo też dotyczy raczej hamulców mianowicie po swapie na320 przód tył 288 i ja zmieniłem przód było zrobione ok 1tys km pojechała żona do mechanika zmienić tył i po moim przyjeździe auto dosyć słabo hamuje wręcz ciągnie się i zauważyłem że przy 150i hamowaniu trzęsie kiera i autem. Co może być?

spier....olona robota

Posted
1 godzinę temu, Dev napisał:

spier....olona robota

Tzn co nie tak zostało zrobione?? No ku.... Czy nie mogę znaleźć w okolicy mechanika który potrafi coś zrobić dobrze......

Posted
2 godziny temu, Dragon7820 napisał:

Tzn co nie tak zostało zrobione?? No ku.... Czy nie mogę znaleźć w okolicy mechanika który potrafi coś zrobić dobrze......

Najlepiej samemu robić bo po większości "mechaników" trzeba tylko poprawiać.

Posted

Napiszę jeszcze przykład ostatniej mojej wymiany opon. Wulkanizator wyważa koła, widzę że jeszcze musi 5g doważyć, jednak ściąga koło, ja do Niego żeby doważył te 5g, On na to że to w granicy tolerancji i nie będzie nic doważał, ja do Niego że jednak prosiłbym o wyważenie do 0, obrażony był trochę jednak doważył. Czasem jak się obserwuje z boku jak to niektórzy robią, nie przy moich kołach oczywiście (bo ja zawsze pilnuję), to nawet 10g jest dobrze bo przecież klient nie patrzy.

Posted
1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Napiszę jeszcze przykład ostatniej mojej wymiany opon. Wulkanizator wyważa koła, widzę że jeszcze musi 5g doważyć, jednak ściąga koło, ja do Niego żeby doważył te 5g, On na to że to w granicy tolerancji i nie będzie nic doważał, ja do Niego że jednak prosiłbym o wyważenie do 0, obrażony był trochę jednak doważył. Czasem jak się obserwuje z boku jak to niektórzy robią, nie przy moich kołach oczywiście (bo ja zawsze pilnuję), to nawet 10g jest dobrze bo przecież klient nie patrzy.

Wiem też miałem podobny przypadek i bez dobrego odtłuszczaniania przyklejaj . No to co zwalać wszystkie koła i odpowietrzać wszystko?

Posted
Godzinę temu, Dragon7820 napisał:

Wiem też miałem podobny przypadek i bez dobrego odtłuszczaniania przyklejaj . No to co zwalać wszystkie koła i odpowietrzać wszystko?

Trzęsiawka nie jest przyczyną zapowietrzenia ukladu tylko wpadający pedał hamulca

Posted
W dniu 19.12.2020 o 20:43, Dev napisał:

Trzęsiawka nie jest przyczyną zapowietrzenia ukladu tylko wpadający pedał hamulca

To tego że są luźne klocki tak? Ale przednie były ok po dołożeniu tyłu wali go teraz... 

Posted
Godzinę temu, Dragon7820 napisał:

To tego że są luźne klocki tak? Ale przednie były ok po dołożeniu tyłu wali go teraz... 

To nie wina klocków tylko tarcz

Posted
18 godzin temu, Dev napisał:

To nie wina klocków tylko tarcz

Jedna rzecz która by mogła pójść nie tak to łączenie tarczy z piasta. Chyba że nowe tarcze są uszkodzone , w co wątpię 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...