MichałTL Opublikowano 2 Czerwca 2020 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Witam. Nie znalazłem odpowiedzi na pytanie wiec zakładam temat. Mam wyciek płynu chłodniczego. Prawdopodobnie z reduktora IG1. Czy jest jakiś proces kalibracji, ustawiania reduktora po naprawie (wymianie uszczelek i o-ringów)?
ulisses Opublikowano 2 Czerwca 2020 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Przed rozebranie reduktora sprawdź ciśnienie gazu w programie do lpg (auto rozgrzane pracujące na lpg na wolnych obrotach), po regeneracji reduktora ustawiasz takie samo ciśnienie
MichałTL Opublikowano 3 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Czy jest jakiś klubowicz w Warszawie który mógłby mi to sprawdzic? Edytowane 10 Czerwca 2020 przez MichałTL
MichałTL Opublikowano 16 Listopada 2020 Autor Opublikowano 16 Listopada 2020 W dniu 2.06.2020 o 15:28, ulisses napisał: Przed rozebranie reduktora sprawdź ciśnienie gazu w programie do lpg (auto rozgrzane pracujące na lpg na wolnych obrotach), po regeneracji reduktora ustawiasz takie samo ciśnienie Płyn chłodniczy cieknie mi z tych dwóch króćców. Czy ktoś wie jak je wymontować z reduktora? Pytałem kilku gazowników ale żaden z nich wcześniej nie naprawiał reduktora IG1. Kolanka się obracają więc raczej się ich nie wykręca
ulisses Opublikowano 16 Listopada 2020 Opublikowano 16 Listopada 2020 Musisz wybić takie małe kołki (po 1 na kolanko) wtedy wyjdą. Wymiana oringów powinna pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się