Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ropa w oleju


Siwy87siwy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem silnik 2.0 Tdi Audi a4 B7 2007rok., mianowicie ropa dostaje się do oleju, dpf został wycięty, pompa vacum wymieniona na nową, głowica wymieniona, w gniazda wtrysków została wstawiona tulejka uszczelni wymienione a nadal przybywa stan oleju i czuć zapach ropy w oleju, po za tym silnik pracuje bez zarzutu, rozpędza się itd. Co może być przyczyną? Mechanik rozkłada ręce, sugeruję że jeszcze może być wina komputera 

Edytowane przez Siwy87siwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a może łaskawie napiszesz o jaki silnik tu chodzi bo tu nikt nie jest jasnowidzem i uzupełnij poprawnie profil przy okazji.. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olivier post poprawiłem, dziękuję za wskazówkę jestem tutaj od paru minut, dodawalem post w kategorii silnik 2.0 więc myślałem że wyświetli się, a co do profilu dokładnie co jest nie tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Siwy87siwy napisał:

 a co do profilu dokładnie co jest nie tak? 

Zerknij na mój profil i na swój  to będziesz wiedział co z mojego sie dowiesz a co można dowiedzieć sie z twojego ...Chodzi tu o samochód ...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Siwy87siwy napisał:

1. ..., dpf został wycięty, 

2. Mechanik rozkłada ręce, sugeruję że jeszcze może być wina komputera 

1. a co ze sterownikiem ?

2. ma chyba rację.

Do roboty a nie rozkładać ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dpf wyciety a soft nie dlubniety to sprawa oczywista- zmien mechanika.

Jesli sprawa dpf zalatwiona jak zalatwiona byc powinna, to sprawa oczywista- zmien mechanika bo nie stosuje sie do zalecen co do prawidlowej sily i kata dokrecienia PD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF wycięty był jakieś 4 lata temu i do tej pory było ok, nagle komputer padł? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec padniete uszczelnienia. 99% przypadkow to wina mechanika ktory wkladal pompki. Nie wiedziec czemu za slabo dokrecaja pompki. Chyba boja sie srubek M6... Widzialem tez przypadek podrobionych srub ktore wyciagnely sie 3mm i giely sie w palcach a efekt byl taki ze po tygodniu do paliwa dostawaly sie spaliny.

Pytanie jeszcze jak zostal wyciety dpf z softu... Jak odlaczysz np. przeplywomierz to pojawia sie blad?

Edytowane przez nadybek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...