Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AWT Passat b5 Fl sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vw Passat B5 FL

1.8t +chip tuneup na 190KM + brc

Witam serdecznie. Mam taki otóż problem. Turbo wstaje dopiero od 3000 obrotów, zaczęło tak się dziać od kilku tygodni. Żadnych błędów. Mam zrobione logi dynamiczne ale potrzebuje ogarniętej osoby do ich odczytu.

DRIVE.GOOGLE.COM

Google Drive is a free way to keep your files backed up and easy to...

 

LOG-01-002-033-lpg.CSV LOG-01-002-033-pb.CSV LOG-01-115-118-lpg.CSV LOG-01-115-118-pb.CSV

Opublikowano

Brakuje grupy 3+20 na pb.

Sam program był robiony czy jeszcze jakieś zmiany? Jest bardzo ubogo.

Opublikowano

Sam program. Ubogo tzn?

Opublikowano

Uboga mieszanka na pb, na gazie troche lepieje ale jest źle.

Dolot sprawdz i ciśnienie paliwa może. Te logi to na 3 biegu?

Opublikowano

Logi robione były na 2 biegu tak od około 1500 do 6000 obrotów.

Opublikowano

Tak myślałem. Na 3 biegu rób na przyszłość.

Opublikowano (edytowane)

W takim samym zakresie obrotów?

A tak wracając do tematu to co z tą mieszanką? Gaz kilka tygodni temu był przegląd niby wszystko ok, w miare świeży bo pół roku ma. Pompa paliwa nowa. Żadnych dodatkowych błędów na vagu. W sumie chip też robiony nie byle gdzie. Tylko ta wstająca turbina. Dodam że wcześniej było ok i przy 2100-2200 potrafiła już wyrywać auto przed siebie. Sztange mógłbym sprawdzić ale musiałbym turbo wymontować. Nie wiem może zawór n75 ale takim sposobem to mogę wszystko wymienić więc mój sposób słabo wygląda. Co do logów mogę nowe zrobić żaden problem.

Edytowane przez dareksujka
Opublikowano

Napisałem co powinieneś zrobić. Logi robisz w takim samym zakresie na trójce.

Przy pełnym bucie  na benie jest na maksa ubogo, pojezdzij tak troche i w najlepszym przypadku upalisz głowice.

Sprawdź jeszcze dv.

Opublikowano (edytowane)

Dolot mam szczelny. Co do ciśnienia paliwa jak mogę to sprawdzić? Oczywiście regulator ciśnienia paliwa zmieniany wraz z pompą, wstawiony ori. Co do gazu tam mieszanka ok? Bo słabo zrozumiałem.

Edit: ok ciśnienie wiem jak sprawdzić przed regulatorem i za także to zrobie.

Edytowane przez dareksujka
Opublikowano (edytowane)

 Tak to wyszło bezpośrednio na listwie zaraz za regulatorem ciśnienia paliwa. Wygląda ok.

20200610_113949.jpg

Edytowane przez dareksujka
Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie się sprawdza podczas jazdy. Na gazie też jest ubogo.

Kasowales błędy przed logami?

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Nie było żadnych błędów ale za każdym razem sprawdzane. Wogóle u mnie nie ma problemu z błędami. To jeśli i na benzynie i na gazie jest za ubogo to z czym może wiązać się problem? Sonda przed katem? Czy raczej soft? Ale skoro wcześniej było ok to raczej soft odpada.

Edytowane przez dareksujka
Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, dareksujka napisał:

Nie było żadnych błędów ale za każdym razem sprawdzane

Błędy się kasuje nawet jak ich nie ma przed logami. Powtórz logi, tylko na 3-cim biegu, i przed każdym kasuj błędy. Zapewne c**jowo ustawione lpg rozjeżdza mapę benzynową i stąd jest problem ale to się wyjaśni po powtórce logów.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ok wcrakim razie powtórze logi. Lpg już miałem 2 razy sprawdzane właśnie z powodu podejrzenia że rozjeżdża mapy ale niby ok. No ale zobaczymy po logach.

Opublikowano

Zanim skasujesz błedy to daj screena z grupy 32.

Opublikowano

Jasne po robocie ogarne.

Opublikowano (edytowane)

Czemu nie zrobiłeś 3+20 na pb?

Na benie wtryskiwacze pętlą więc wina softu lub jednak pompa paliwa nie daje rady pod pełnym obciązeniem - do sprawdzenia koniecznie.

Na gazie jest trochę za ubogo od 4tys ale musisz doprowadzić bene do ładu i potem gaz do dostrojenia. Jeździj na gazie póki co, bo jest bezpieczniej :D

Turbo trochę ospałe, może już ze zużycia, ewentualnie przytkany kat. Masz logi z serii?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Niestety nie mam logów z serii. Co do pompy to pisałem że nowa a chodziło mi że inna niż była ale jednak używka bo chodziło mi głównie żeby była ori. Zrobię tak że zostawię pływak a zmoenie wkład na nowy bo skoro wcześniej było ok to może być faktycznie wina pompy. Co  do turbo to fakt faktem już 250000 nalotu więc to możliwe że czas na nowe. Podmienie z rana pompę od brata bo ma mocniejszą w tym samym silniku i zrobie logi ponownie wraz z kanałem 3 oraz 20.

Opublikowano
40 minut temu, dareksujka napisał:

Co do pompy to pisałem że nowa a chodziło mi że inna niż była ale jednak używka

A nie łatwiej przejechać się z manometrem niż paprać się z wymianą pompy? Używki to się nadają, 1 na 10 będzie w 100% sprawna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...