dareksujka Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 Czyli tak. Na dzień dzisiejszy najłatwiej było mi zrobić podmianę pompy paliwa więc mam te logi. Muszę jeszcze zrobić kanał 3 i 20 bo wyszedł mi pusty. 002 033 LPG.csv 002 033 PB.csv 115 118 LPG.csv 115 118 PB.csv
przem8 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 (edytowane) Na tej pompie jest ok. Gazu trzeba dolać od 3800obr i będzie dobrze. Edytowane 11 Czerwca 2020 przez przem8
dareksujka Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 Tu proszę kanał 3 oraz 20. 003 020 PB.csv
dareksujka Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 (edytowane) A co z problemem że turbo od 3000 łapie? Albo mi się wydawało albo coś ale myślę że na tej pompie przełożonej jakby przy niższych obrotach brało. Coś może dało się wyczytać? 3 i 20 robione już na starej pompie. Edytowane 11 Czerwca 2020 przez dareksujka
przem8 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Zrób log turbo z odpiętą wtyczką od n75 i sprawdź dv.
dareksujka Opublikowano 11 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2020 Ok jutro zrobie. Ale już widzę że dobra flaszka dla ciebie się należy ?
dareksujka Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2020 Przepraszam za brak odzewu ale zawalony robotą byłem. Ale tak, logów nie zrobiłem. Przełożyłem n75 od brata na 100%sprawne nowe z aso, niby lepiej bo łapie od 2800 ale wciąż nie to samo , więc wzieliśmy się za DV, no i okazało się że po zasysaniu powietrza nie chodzi tłoczek w nim a po dmuchnięciu od boku przepuszcza powietrze, np to padło na to więc podmianka, sprawdzamy u vrata i ok działa DV pięknie więc montaż no ale dalej to nie to samo, więc podejrzewam że po padnięciu DV zawór ten nie upuszczał powietrza i cofał w turbinę przez co mogła dostać po d*pie czy dobrze kombinuję? No ale dla pewności jutro po pracy sprawdze stan turbiny czyli łopatki, luzy jak i samą gruszkę bo może się okazać że to gruszka zdechła a reszta ok. I jeszcze tak, miałem troszke oleju w DV o czym to może świadczyć? Dodam że silnik nie bierze bo pd wymiany do wymiany ten sam stan. Zaczął wywalać sppradycznoe błąd 16683 p0299 czyli tak jakby od tej gruszki.Pozdrawiam
przem8 Opublikowano 16 Czerwca 2020 Opublikowano 16 Czerwca 2020 2 godziny temu, dareksujka napisał: oleju w DV o czym to może świadczyć? Norma, zwłaszcza przy ujebanym dv. Porób logi te co pisałem jak to poogarniasz. Nie osiąga zadanego doładowania, może wystarczy podciągnąć wg, a jak nie to turbo do wymiany. Po logu będzie widać.
dareksujka Opublikowano 24 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2020 W dniu jutrzejszym ogarnę temat do końca. Dzisiaj włożyłem nową pompe paliwa ale zanim to zrobiłem sprawdziłem ciśnienie starej odrazu na wyjściu z baku i wskazywało 3bary, po montażu nowej kolejny test i manometr wskazuje nieco ponad 6 barów. Jutro montaż dv oraz n75. Ale mam jeszcze foty wirnika turbiny może coś to pomoże. Dodam że brat regenerował swoją 3 lata temu i równiez zaglądaliśmy i jego wygląda dużo ładniej.
dareksujka Opublikowano 6 Lipca 2020 Autor Opublikowano 6 Lipca 2020 Auto doprowadzone do ładu. Nowy N75, nowy DV wszystko ori oraz turbo po regeneracji ostatecznie ożywiło silnik.
dareksujka Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Wracam po miesiącu sprawdzić czy jest ok. Była nieszczelność w dolocie w kilku miejscach jak i przy n75.Teraz jest nowy dolot. Załączam logi jakbym mógł poprosić o sprawdzenie. 3-8.csv 10-11.csv 3-20 PB.csv 3-20 LPG.csv 2-33 PB.csv 2-33 LPG.csv 115-118 PB.csv 115-118 LPG.csv
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 (edytowane) Turbo nie trzyma doładowania i trochę ospałe, a tak to ujdzie. Gaz do regulacji, jest ubogo od 4tys. Zapamiętaj, że na gazie robi się tylko 2+33. Szkoda męczyć samochód robiąc bezsensowne logi. Edytowane 12 Sierpnia 2020 przez przem8
dareksujka Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Ok będę pamiętać. A od czego te turbo może być takie ospałe? Źle zregenerowane? Po regeneracji jest jakieś 3-4 tygodnie, miało w środku pęknięcie żeliwa ale podobbo to nie przeszkadza jak nie wychodzi na zewnątrz ale to nie moje zdanie.
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Jak sztanga będzie dobrze ustawiona to widocznie taka regeneracja.
dareksujka Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Załączam log z odpiętą wtyczką od n75. 115-118 bez N75.csv
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 1 minutę temu, dareksujka napisał: Załączam log z odpiętą wtyczką od n75. 115-118 bez N75.csv 2 kB · 0 pobrań Tak jak myślałem, sztanga do podciągnięcia. Powinno dmuchać 0,3bara, a nie 0,2 jak teraz.
dareksujka Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2020 8 godzin temu, przem8 napisał: Tak jak myślałem, sztanga do podciągnięcia. Powinno dmuchać 0,3bara, a nie 0,2 jak teraz. Dam radę sam to zrobić? Mechanicznie wszystko ogarnę tylko czy akurat do tego nie będę potrzebować jakiegoś przyrządu.
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Reguluj aż bedzie pokazywac 0,3 b w logu j.w.
dareksujka Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, przem8 napisał: Reguluj aż bedzie pokazywac 0,3 b w logu j.w. O ok tylkp jeszcze jedna rzecz. W którym oknie jest pokazane 0.2b? Bo w logach go można powiedzieć że trochę tępy jestem i nie mogę za cholerę znaleźć.
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 W gr.118 ostatnia kolumna ma być 1300.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się