Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ciśnieniem oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam u siebie taki problem mianowicie kupiłem auto z uszkodzona pompa oleju, wymieniłem na z 1.8t nowa, podpinam zegar i pokazuje ok 2 bary na wolnych i ok 4 na wyższych, jak zaczynam jechać, auto się rozgrzeje, nagle traci smarowanie, może ma 05 bara lub deko więcej, czy ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ogólnie na tej pompie było wszystko w porządku, do póki nie dałem do odcięcia  na 1 2 biegu. Jeżdżąc spokojnie nic się nie działo do dzisiaj. Dam trochę gazu na luzie i od razu wywala Oil pressure, może ktoś poratować i powiedzieć od czego zacząć? Moze jest jakiś zaworek czy coś który się uszkodził 

Opublikowano

A ta pompa jakiej jest firmy. Czytałem,że ludzie kupowali nowe pompy kiepskiej firmy ( na allegro w tych tańszych gotowych zestawach zazwyczaj jest Topran ) i potem mieli takie cyrki jak Ty. U mnie na rozgrzanym oleju manometr pokazuje jakieś 1.4 na jałowym. Ja mam pompę Pierburg z tym kołem co ma mniej zębów ( pompa z 1.9/2.0 tdi )

Opublikowano

Właśnie pompę mam  z allegro ale niby, oryginał, tylko, napęd jest z 1.8t, myślę że pompa jest dobra jeśli bije prawie 5 barów tylko coś tam jakby puszczało i ucieka 

Opublikowano

W pompie jest zaworek co reguluje ciśnienie. Ja kupiłem z allegro Ori pompę używana i po montażu okazało się ,że ten zaworek stoi dęba i pompa dawała 8 bar przy 2K obrotów. I wtedy kupiłem nową pompę pierburg i na razie jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...