Makaronek Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Witam, mam u siebie taki problem mianowicie kupiłem auto z uszkodzona pompa oleju, wymieniłem na z 1.8t nowa, podpinam zegar i pokazuje ok 2 bary na wolnych i ok 4 na wyższych, jak zaczynam jechać, auto się rozgrzeje, nagle traci smarowanie, może ma 05 bara lub deko więcej, czy ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ogólnie na tej pompie było wszystko w porządku, do póki nie dałem do odcięcia na 1 2 biegu. Jeżdżąc spokojnie nic się nie działo do dzisiaj. Dam trochę gazu na luzie i od razu wywala Oil pressure, może ktoś poratować i powiedzieć od czego zacząć? Moze jest jakiś zaworek czy coś który się uszkodził
Gregorski3 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 A ta pompa jakiej jest firmy. Czytałem,że ludzie kupowali nowe pompy kiepskiej firmy ( na allegro w tych tańszych gotowych zestawach zazwyczaj jest Topran ) i potem mieli takie cyrki jak Ty. U mnie na rozgrzanym oleju manometr pokazuje jakieś 1.4 na jałowym. Ja mam pompę Pierburg z tym kołem co ma mniej zębów ( pompa z 1.9/2.0 tdi )
Makaronek Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2020 Właśnie pompę mam z allegro ale niby, oryginał, tylko, napęd jest z 1.8t, myślę że pompa jest dobra jeśli bije prawie 5 barów tylko coś tam jakby puszczało i ucieka
Gregorski3 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 W pompie jest zaworek co reguluje ciśnienie. Ja kupiłem z allegro Ori pompę używana i po montażu okazało się ,że ten zaworek stoi dęba i pompa dawała 8 bar przy 2K obrotów. I wtedy kupiłem nową pompę pierburg i na razie jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się