maciej89 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Cześć! Bardzo proszę o analizę logów. Chyba nie są zrobione idealnie (dopiero teraz przeczytałem przypięty poradnik jak to powinno wyglądać), ale może uda się z nich coś odczytać. Widać, że turbo przeładowuje mniej więcej przy 3000 RPM. Objaw jest taki, że zaraz po przeładowaniu ciśnienie spada, występuje chwilowe lekkie przymulenie i samochód jedzie ładnie dalej. Dodam, że przeładowanie nie występuje za każdym razem - zdarzają się dni, kiedy objawy w ogóle nie występują, a bywają takie, że przeładowuje za każdym razem. Logi robione na LPG, ale na benzynie dzieje się tak samo. Czy winowajcą może być N75? Warto go podmienić? 115+117+118: http://vaglogi.pl/log-115_117_118_R3C65.html http://vaglogi.pl/log-115_117_118_lQ31OU.html http://vaglogi.pl/log-115_117_118_qKBTpI.html I jeszcze takie, 115+117+003: http://vaglogi.pl/log-115_117_003_4jEs5.html http://vaglogi.pl/log-115_117_003_4PMAmub.html
maciej89 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2021 Sprawa stara, ale może odpowiedź komuś się przyda. Winowajcą był N75, po jego wymianie dmucha jak należy. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się