Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Multifunkcja a4 b5


Nikodem420

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano wlecialo nowe radio (chinczyk) na andku i mam multifunkcje kierownice. 2 kostki iso czarna i brazowa podpiete tak jak trzeba i wszytsko gra i smiga ale multifunkcja nie dziala. Zostala tylko luzem taka kostka zolto niebiesko zielona jak na focie(inaczej ukablowana) a na kablach z radia zostaly 3 przewody "key 1, key2 i cos jeszcze"

Zgaduje ze jeden z keyow bedzie sygnalowy a drugi bedzie masą ale nie mam pewnosci.
Jakies porady jak to odnalezc i podlaczyc?

Screenshot_20200722-213753_Google.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w instrukcji radia coś powinno być gdzie i jak podpinasz  - co do kiery do na fabrycznym radiu masz pinout i szukasz pinu REMC lub REMO - to sygnał z przekaźnika multifunkcji , sprawdź tak w ogóle jaki masz ten przekaźnik bo były dwa rodzaje - komunikacja po Can lub właśnie kabelkiem REMO 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.07.2020 o 14:04, Banan napisał:

w instrukcji radia coś powinno być gdzie i jak podpinasz  - co do kiery do na fabrycznym radiu masz pinout i szukasz pinu REMC lub REMO - to sygnał z przekaźnika multifunkcji , sprawdź tak w ogóle jaki masz ten przekaźnik bo były dwa rodzaje - komunikacja po Can lub właśnie kabelkiem REMO 

No wiec tak Key 2 podpialem pod pinout REMO a key 1 do gnd 

I sytuacja wyglada tak ze moge zaprogramowac tylko jeden sygnal? Stykajac kablami do masy np play

Z guzika nie leci ale jak zetkne zyle z masa to leci 

Jakies pomysly dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sygnał Remo to nie proste zwarcie do masy czy tam różnicowanie przyciski w zależności od oporności -  tylko sygnał cyfrowy 

jeszcze raz się pytam co mówi instrukcja tego radia?

same przyciski w kierownicy są różnicowane opornością ( tu masz opis co jest w środku )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Banan napisał:

sygnał Remo to nie proste zwarcie do masy czy tam różnicowanie przyciski w zależności od oporności -  tylko sygnał cyfrowy 

jeszcze raz się pytam co mówi instrukcja tego radia?

same przyciski w kierownicy są różnicowane opornością ( tu masz opis co jest w środku )

 

Opis pinow radia ori

Opis podlaczenia multifunkcji

Opis podlaczenia pinow  radia chinskego

20200725_104741.jpg

20200725_104804.jpg

20200725_104709.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby to zadzialalo to musisz małą rzeźbę zrobić - musisz się jakoś wpiąć bezpośrednio w przyciski w kierownicy żeby ominąć moduł w kierownicy - jedyny pomysl jaki mam to odciać kabel sygnalowy idacy z przycisków do modułu i połączyć z pinem 1 żółtej wtyczki w wiazce kierownicy jednocześnie odcinajac ten kabel od strony modułu. Nastepnie w podstawce przekaźnika multifunkcji wypiać i złaczyć linbus i remo - w ten sposób sygnał z przycisków bedziesz miał za radiem 

 

Ale najpierw sprobowalbym przetestować czy radio odczyta te przyciski i potem dopiero rzeźbił , wystarczy tylko poduche wytargać i masz przyciski w rękach

rozpiska_pinow_multifunkcji.png

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...