Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Przyczyna notlaufa - logi (silnik AHF 100KM)


przemtor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

standardowy problem notlaufa. Ale nie bardzo wiem o co chodzi. Sztanga pracuje całkiem przyzwoicie. Natomiast w czasie jazdy maskakra - jak przyśpieszam spokojnie równo, to nie łapie notlaufa i do 170 km/h szedł (i zapas jeszcze był). Jak chcę zrobić loga to turbo dostaje ogromnego OB i oczywiście od razu notlauf. Czemu łopatki stają dęba tak od razu przy pełnym bucie skoro widać w 011 BS że nawet ładnie pracują :confused4:?

log11bsh.th.jpg

logdyn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką masz motorownię ??[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 14:36_________________________________________________przepływka coś źle pracuje, i masz przeładowanie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj o logach i zrób poprawnie jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem jak się logi powinno robić. Tylko boję się, żę mi trubo w końcu rozp... przy takim OB. Po co mam je męczyć, skoro widać, że za długo loga nie zrobie przy pełnym bucie. Mogę go jedynie wydłużyć z dołu od 1500 prn,ale efekt finalny będzie tan sam. A dwumas będzie zdrowszy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka mierzy całkiem dobrze. Kierownice stoja lub sie przycinaja i dlatego tak przeladowuje. Jesli twierdzisz ze sztanga chodzi dobrze to zrob logi BS z 011, 007 i 003 (jesli dobrze pamiętam, ale zajrzyj jeszcze do Diagnostyki w dziale Warsztat). No i statyczne z wszystkich wymaganych grup. Dynamiczne na razie odpuść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy tak zapieczonych kierownicach jak tutaj...czasami zdarza sie tak ze 011 BS wygladają poprawnie.

Wyczysc turbine i zrob ponownie logi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemik - wytłumacz mi jak to możliwe, że w 011 BS kierownice się ładnie przestawiają a na drodze stają dęba. Na pewno są zapieczone? Pytam, bo kurcze wyciąganie turbo w seacie to nie taka błachostka. No i dziwne, że jak łagodnie przyspieszam to notlaufa nie łapie nawet przy dużych prędkościach.

ps. dziękuje modowi za poprawienie nazwy wątku. Ale czemu zdjął mi całe 10 kucy :naughty: Chyba, że po logach widać tylko te 100 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowanie na postoju kiedy ECU wymusza przestawianie sztangi to jedna sprawa a zachowanie podczas proby dynamicznej to druga.

Czyszczenie turbawy Cie nie ominie. :wink4:

Przeladowanie musi trwać ~7 sek zeby ECU właczyło tryb awaryjny i zapisal sie bład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeladowanie musi trwać ~10 sek zeby ECU właczyło tryb awaryjny i zapisal sie bład.

~ 7 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeladowanie musi trwać ~10 sek zeby ECU właczyło tryb awaryjny i zapisal sie bład.

~ 7 :wink4:

Poprawione -faktycznie rozmawailismy o tym przy okazji mojego notlaufa... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...