Cycu19911 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Witam Panowie, pacjent A4 B7 BFB multitronic. Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i żaden z mechaników nie może zlokalizować przyczyny stuków...objawy - metaliczne stukanie z przodu od strony kierowcy, początkowo tylko na większej dziurze lub przy gwałtownym przyspieszaniu i hamowaniu, aktualnie przy odpalaniu auta słychać delikatny stuk ale tylko słyszalny w aucie, przy gwałtowniejszym hamowaniu i przyspieszaniu słychać pojedyncze stuknięcie, przy gwałtownych ruchach kierownicą słychać stuknięcia, tak samo przy gwałtowniejszym skręcie czy na dziurach. Żaden mechanik nie potrafi zlokalizować źródła a stuka już dosyć mocno i często...jakieś pomysły, wskazówki???
mariusz9 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Witam a poduszki silnika?w jakim stanie?
Cycu19911 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Mechanik stwierdził że poduszki i kołyska ok, podejrzewam przegub wewnetrzny ale mówi że tego się nie da sprawdzic...jest jakiś patent żeby sprawdzić wewnetrzny?
mariusz9 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Patent taki dobry warsztat żeby miał całą półoś na podmianę.mi tak sprawdzali i wyszło że przegób.
Cycu19911 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Masz może jakiś numer tej półosi?
mariusz9 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 oj nie mam robiłem w swojej a4b8.sam walcze ze stukami z tyłu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się