rafalos101 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam potrzebuje pomocy silnik AVJ 150km A mianowicie przy spokojnej jeździe nie ma problemu wszystko chodzi jak należy, lecz gdy przyciśnie mu się mocniej silnik gubi zapłon na cylindrach dodatkowo tak jakby nie dostawał paliwa, jedzie na oparach. Chyba dlatego odcina ten zapłon bo brak paliwa ale tego pewien nie jestem. Tak jakby silnik się broni jak może. Przy odpuszczaniu gazu wszystko wraca do normy. Silnik nie szarpie jedynym problemem jest moc której po prostu brakuje nie jest tsk jak być powinno. Czy ktoś ma pomysł co może być tego przyczyną Edytowane 14 Sierpnia 2020 przez rafalos101
wojtek_lbn Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Sorry, że to napisze, ale brakuje mi jeszcze tylko pytań o sprawdzanie ciśnienia w kołach... Sam sobie podpowiedziałeś, jeśli pod obciążeniem masz wrażenie jakby brakowało paliwa, to powinieneś zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa- pod obciążeniem w czasie jazdy, a nie na postoju, że tak od razu uprzedzę. Jeśli wyjdzie że pompa paliwa podaje dobrze, to ja bym sprawdził na których cylindrach jest wypadanie i przełożył cewki żeby sprawdzić czy błąd idzie za cewką- oczywiście może być potrzebna dodatkowa sprawna cewka jeśli wypada na wszystkich cylindrach.
rafalos101 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Wiem że sam sobie podpowiedziałem bo brałem pod uwagę że pompka paliwa nie daje odpowiedniego ciśnienia lub myślałem o wtryskiwaczach. Ale wolałem spytać bo może coś innego jest przyczyną. A co do wypadania dzieje się tak tylko na jednym cylindrze. Ale dzięki za radę z przełożeniem cewek sprawdzę co i jak
rafalos101 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Pytań ciąg dalszy, sprawdziłem cewki wszystko z nimi OK dodatkowo wymieniłem świece bo akurat miałem pod ręką. Ale pytanie co do pompki paliwa i wtrysków. Problem ewidentnie jest na 4 cylindrze i tu rodzi się pytanie czy jeśli winna była by pompka paliwa to czy pod większym obciążeniem zapłon ginął/brakował by paliwa tylko na tym jednym cylindrze czy raczej braki paliwa powinny być widoczne na wszystkich cylindrach? To samo tyczy się wtrysków czy ten jeden mógłby niedomagać dopiero przy wiekszym obciążeniu?
Muskel1 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Przede wszystkim to popraw profil żeby było wiadomo o jakie auto chodzi bo zgodnie znim chodzi o Audi 80 B3 z silnikiem 1.2 TFSI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się