Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów , ostatnio jadąc trase auto było troche mułowate po przygazowaniu rozerwało węża tego zaraz za turbiną , zmieniłem wąż i profilaktycznie zaworek n75 . Nieraz fajnie jedzie 1,2,3 wbija w fotel a na 4 i 5 biegu już nie za bardzo , w styczniu tego roku czyściłem łopatki w turbinie możliwe ze znowu jest tam pełno nagaru ? Wrzucam link do logów grupa 011 i 03 http://vaglogi.pl/log-011_003_ZdjzJaj.html

Edytowane przez M@teo
Opublikowano

Po logach zrówno MAP i MAF wygląda OK. Przydałoby się kilka prób, może w którejś by wyszło czy jest tendencja do przeładownia... 

Opublikowano
8 godzin temu, kamil-vag napisał:

Po logach zrówno MAP i MAF wygląda OK. Przydałoby się kilka prób, może w którejś by wyszło czy jest tendencja do przeładownia... 

Dzięki za zainteresowanie jutro postaram się jeszcze raz zrobić logi i zobaczymy moze cos wyjdzie . 

 

Opublikowano
W dniu 18.08.2020 o 11:35, kamil-vag napisał:

Po logach zrówno MAP i MAF wygląda OK. Przydałoby się kilka prób, może w którejś by wyszło czy jest tendencja do przeładownia... 

Trochę to trwało ale zrobiłem kilka logów 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Nie ma w tych logach tendencji do przeladowania, być może rozruszałeś kierowniczki i jest ok, dlatego unikaj mulenia auta, przegoń go czasem jak rozgrzany na 3 biegu z pedałem w podłodze... 

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Nie ma w tych logach tendencji do przeladowania, być może rozruszałeś kierowniczki i jest ok, dlatego unikaj mulenia auta, przegoń go czasem jak rozgrzany na 3 biegu z pedałem w podłodze... 

A zerkniesz jeszcze na wtryski bo dziś pojawił się mi błąd 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
        P0304 - 35-10 - - - Intermittent i auto wpada w wibracje na wolnych obrotach , kopci a spaliny czuć ropą aż szypie w oczy 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Na 4 cylindrze przekroczona maksymalna Korekcja, bipy w minusie... Albo oringi, albo trzeba szukać pompki na podmianę. 

Najlepiej by było wymienić oringi i zamienić miejscami 1 z 4 wtryskiem, do tego podoginac konektory na wtyczkach... 

Jak Korekcja pójdzie za wtryskiem No to wtedy ten wtrysk do podmiany 

Opublikowano

Tylko dlaczego w grupie 013 jak trzymam obroty to na czwartym cylindrze pokazuje dawkę 002 a jak puszcze gaz to ona powoli rośnie do 2.99?

Opublikowano

cos nie tak z wtryskiem

mialem podobnie tylko ze w druga strone

winowajca byl czwarty pompowtrysk

 

Opublikowano

Wymieniłem czwart wtrysk i problem zniknął , auto przestało kopcić ,drgań silnika tez nie ma i auto nawet lepiej jedzie .Dziekuje za pomoc 

Opublikowano

Moim zdaniem moje auto ma problem z przyśpieszaniem , mozna sie rozpędzić maks do 180 raz tylko poszla 200 i to musiałem mieć długą prostą . Do trzeciego biagu jakos jedzie a na wyższych juz nie ma jakiegoś ekstra przyśpiesznia . Porównywałem z innymi tdi ( avf passat b5 i audi a4 b6 avf ) i jest spora różnica . Geometria działa ,zaworek nowy , wężyki nowe , z tego co zauważyłem to mam sterownik założony od avf i podobno ktoś kiedyś robił program , przy wyprzedaniu nieraz przymuli i nie ma tego wbijania w fotel a auto kręcę wysoko prawie do 5 tyś obrotów 

Opublikowano

Zrób jeszcze raz loga 

003+011

raz na 3 i raz na 4 biegu...

Opublikowano
22 godziny temu, kamil-vag napisał:

Zrób jeszcze raz loga 

003+011

raz na 3 i raz na 4 biegu...

zrobiłem klika prób i tak wyszyły 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Średnio osiąga Ci ciśnienie zadane w 3s. co jest dobrym wynikiem... 

Może coś z programem, nie siedzę za kierą, ale według logów auto powinno jechać... 

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, kamil-vag napisał:

Średnio osiąga Ci ciśnienie zadane w 3s. co jest dobrym wynikiem... 

Może coś z programem, nie siedzę za kierą, ale według logów auto powinno jechać... 

 Też zauważyłem jadąc autostradą że gdy wcisne pedał gazu do końca to jakoś przyśpiesza a jak stopniowo popuszczam to jest coraz lepiej .W takim razie co mogę zrobić aby poprawić osiągi ??  Czy turbo brd to dobry pomysł ? 

 

Edytowane przez M@teo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...