ZebMcCane Opublikowano 28 Września 2020 Opublikowano 28 Września 2020 U mnie też tak długo odpala. Nie jest to raczej prawidłowe, ale nie mam z tym problemu i nic się nie dzieje, więc nie wnikam. Temat wydechu to ciężka sprawa w S4. Nie kupuj tych katów "sportowych", bo stopisz je przy pierwszej mocniejszej trasie na stage 2. Niedawno znajomy przerabiał. To zadymienie przy wysokich obrotach może wynikać z nieprawidłowego podejścia do ochrony katów przy programie. Za mocno jest podlewany paliwem. Gdzie mierzyłeś S-kę? U Kramka?
przemek530d Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 W dniu 28.09.2020 o 14:55, ZebMcCane napisał: Nie kupuj tych katów "sportowych", bo stopisz je przy pierwszej mocniejszej trasie na stage 2. Niedawno znajomy przerabiał. Napisz coś więcej o tym, metalowe katy stopił ?? cpsi 100 czy 200 to były? wręcz nieprawdopodobne, a piszą że metalowe wytrzymują do 1300stC gdzie ceramiczne tylko do 850stC
ZebMcCane Opublikowano 1 Października 2020 Opublikowano 1 Października 2020 Nie chcę tu siary dla pewnego tunera robić, ale człowiek wjechał 3.0tfsi przygotowanym na około 500KM do zakładu. Ten mu wystrugał 430, więc zawiedziony pojechał i założył downpipe z sportowymi katami z Best performance. Znowu męczył tego tunera, więc gość wręczył mu wykres na 470. Pojeździł z tydzień, dwa i fura zaczęła sypać błędami i się dławić. W firmie gdzie zakładał stwierdzono spalone katy. Założono wylot bez katów. Pomiar 430KM. Zakup programu od APR, pomiar 480KM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się