loco87 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam Pojawia sie po raz kolejny notfaul i blad 00575. To juz 2 regenerowana turbina i wydaje misie ze problem tkwi wlasnie w tym urządzeniu a mianowicie w konweterze cisnienia. Numer seryjny pierburga to 7.22903.17.0 a fabryczny to bodajrze 059 906 627B Panowie jak myslicie czy to moze byc to ? Bo watpie zeby mi kolejna turbina od tak siadla. Odcina przy okolo 4 tys na 4 biegu. I co mnie bardzo interesuje. Czy Ktoś mógłby zalatwic te czesc ? Nigdzie na magazynach jej nie maja.... u Bełtowskeio 2 tyg. trzeba czekac i koszt 500pln.....
Grzegorz76 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam Pojawia sie po raz kolejny notfaul i blad 00575. To juz 2 regenerowana turbina i wydaje misie ze problem tkwi wlasnie w tym urządzeniu a mianowicie w konweterze cisnienia. Numer seryjny pierburga to 7.22903.17.0 a fabryczny to bodajrze 059 906 627B Panowie jak myslicie czy to moze byc to ? Bo watpie zeby mi kolejna turbina od tak siadla. Odcina przy okolo 4 tys na 4 biegu. I co mnie bardzo interesuje. Czy Ktoś mógłby zalatwic te czesc ? Nigdzie na magazynach jej nie maja.... u Bełtowskeio 2 tyg. trzeba czekac i koszt 500pln..... 00575 - błąd czujnika ciśnienia w rurze rozgałęźnejWlazłem w Etkę, szukałem rur, rurek, czegoś co by mi pasowało, jedyne co znalazłem to ten schemat chłodzenia powietrza doładowanego w AKN A6 i rzeczywiście są tam dwa czujniki, zaznaczyłem je na obrazku. Jeżeli jest to błąd któregoś z tych czujników to sprawdź je czy dobrze siedzą, czy się nie wypięły, sprawdź szczelność samych tych rur oraz wszystkich przyłączy tych rur, może gdzieś to ciśnienie ucieka, albo wypiął się jakiś czujnik, albo któryś z czujników jest niesprawny. Nie jestem fachowcem (najlepiej jakby się wypowiedział Musashi;)) ale, jeżeli błąd 00575 to błąd któregoś z tych czujników to coś z tym ciśnieniem musi być nie tak. Z drugiej strony, jeżeli turbina nie daje ciśnienia to też ten błąd wyskoczy... hmmm... a jeżeli turbina nie daje to kłania się też wymieniony przez Ciebie zaworek N75. Ja bym na Twoim miejscu zobaczył te wszystkie rury od turbiny do kolektorów, czy gdzieś te ciśnienie nie zwiewa, a jeżeli to nie przyniesie rozwiązania to wyczyścił bym zaworek N75. Instrukcję krok po kroku czyszczenia tego zaworka znajdziesz tutaj - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 Ja czyściłem u siebie wg tego fotostory. Pozdrawiam [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 03:17_________________________________________________Poczytałem troszkę o tym błędzie 00575 i doszedłem do wniosku (oczywiście wykluczając niesprawność turbiny i zakładając szczelność wszystkich rur i przyłączy) to na 80% będzie niesprawny zaworek N75. Wyczyść go i zobacz jak auto będzie jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się