Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Klekocze na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Niestety kolejny problem. Dziś po przejechaniu 60km silnik zaczął mi klekotać. Klekotanie sprawia ze :audi: brzmi jak stary taxi merol. Na razie nie ma innych objawów. Mechanik coś tam przebonknął, że to może być regulator obrotów (tę informacje przyniosła żona, mogła pokręcić). Z tym, że nie miałem żadnych problemów z obrotami przez całą tresę. Gdyby nie klekotanie... auto chodziło by zupełnie normalnie.

Ktoś powróży z fusów co to może być?

P

Łukasz

Opublikowano

Kolesiowi zaczął klekotać jak mu się wtryskiwacz zaciął (w zasadzie to coś w nim)

Ale najpierw podłącz Vag i zobacz co pokaże.

Opublikowano

:wallbash: wyglada na to, że to samoregulator.... a 40tys temu robiłem cały rozrząd... No nic, jutro się na 100% okaże.

Proponuje zostawić temat, napiszę co to było i ile kosztowało, może się kiedyś komuś przyda.

Opublikowano

:wallbash: :wallbash: :wallbash:

Poziom oleju spadł mi poniżej minimum.... klekocza regulatory od zaworów... ale możliwe, że coś jeszcze, sie zobaczy po wymianie.

Kosz regulatorów - około 350 pln

Opublikowano

Myślisz że problem z samoregulatorami pojawił się z powodu tuningu?

Opublikowano

pojawił się z powodu za niskiego poziomu oleju... moja wina :confused4::embarrassed::wallbash::thumbdown::sick3:

Opublikowano

Nie rozumiem.

Jeżeli kontrolka nie świeciła to smarowanie było, chyba że coś z czujnukiem. Bo nawet jak jest poniżej min to oleju jest jeszcze na tyle że pompa ma skąd zassać.

Jeśli źle myślę to niech mnie ktoś poprawi. Ale wydaje mi się że to nie z powodu zbyt niskiego poziomu oleju.

Może olej nie taki albo po prostu już ten przebieg.

Opublikowano

to znaczy jak, poziom był na minimum czy poniżej?

przebieg ma znaczenie, ale ja pykałem audi 80 1.9 TDI gdzie przebieg był 324 tys. km i nie było problemów z samoregulatorami

Opublikowano

No wiec było tak... około 30 tys km temu wymieniony został rozrządu, olej też (na motula, symtetycznego), samo regulatory również, stukały (autko miało około 190 przebiegu). Niestety jestem LAMA :wallbash::embarrassed::sick3: i nie zmieniłem przez 30 tys oleju! Mechanior jak zajrzał do silnika to powiedział że tam było poniżej minimum. Teraz silnik klekocze, i puszcza dymki przy ruszaniu, w środę dokładne oględziny uszkodzeń.

Opublikowano

nie zmieniłem przez 30 tys oleju!

Powinienies dostac za to bana :evil:

Opublikowano

I po d*pie :bicz:

Kupując diesla, najpierw czyta się 10 przykazań.

Niestety, człowiek uczy się na własnych błędach :confused4:

Opublikowano

wszystko jasne, dobrze, że silnika nie zatarłeś

:confused4:

Opublikowano

to znaczy jak, poziom był na minimum czy poniżej?

przebieg ma znaczenie, ale ja pykałem audi 80 1.9 TDI gdzie przebieg był 324 tys. km i nie było problemów z samoregulatorami

Ja mam prawie 340000 km i (odpukać w niemalowane) też kłopotów z samoregolarorami nie miałem.

Kozi szkoda że tak się stało, ale ciesz cię że to tylko to. Poczytaj sobie co ile i co się wymienia, żeby coś znowu nie wyszło, jest tego sporo na forum.

Opublikowano

:wallbash:

Czytałem i 10 przykazań, i forum.... ech co tu gadać, pierwsza fura... Jak myślicie, co poza samoregulatorami może być do wymiany?

Dodam, że autko po dolaniu oleju u mechanika przejechało 200 km i nie dymi, klekocze tak samo (nie głośniej).

Opublikowano

Kozi, jest wiele elementów od krzywek na wałku, przez tłok i cylindry i na wale kończąc ale myślę, że nie powinno być aż tak źle, bo jak mniemam kontrolka od oleju ci się nie zaświeciła? A działa prawidłowo, czyli przed kręcemiem rozrusznika świeci i po zapaleniu gaśnie, tak?

Opublikowano

Tak, działa prawidłowo, i nie zapaliła się. Mechanik mówi, że oleju było troszkę ponad minimum. Najgorszy nie jest ten poziom, ale fakt, że tak długo nie zmieniałem oleju.

Opublikowano

No to miejmy nadzieję, że to tylko samoregulatory. Tak czy tak musisz je wymienić, a jak zdejmą pokrywę zaworów to zobaczą jak wygląda wałek. No cóż bądźmy dobrej myśli...

Opublikowano

Jutro się wyjaśni... zdam relacje... póki co nie przekraczam 2 tyś obrotów, więc nie trąbić jak się wlokę :witch:[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2009, 17:35_________________________________________________HA! Nie jest tak źle. Autko już śmiga. Szklanki wymienione, niestety musze jeszcze zmienić albo zregenerować turbo, reszta OK.

Morał z historii taki: LUDZIE ZMIENIAJCIE OLEJ NA CZAS! :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...