EndriuGiz Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Zatarł się kompresor w b5 lift. Przy jeździe nagle strzelił pasek i po klimie, nie da się obrócić środkiem w ogóle. Jak to naprawić? szukać kogoś kto płucze układy ? i co do wymiany ?
cysiek18 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 23 minuty temu, EndriuGiz napisał: Zatarł się kompresor w b5 lift. Przy jeździe nagle strzelił pasek i po klimie, nie da się obrócić środkiem w ogóle. Jak to naprawić? szukać kogoś kto płucze układy ? i co do wymiany ? Do wymiany kompresor, skraplacz, osuszacz, dysza rozprężana, od razu wszystkie o-ringi. No i układ do porządnego przepłukania
matmac Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Kiedyś kupiłem auto z zatartym kompresorem. Kręcił się, ale wydawał odgłosy jak kartofle przesypywane do blaszanego wiadra i poszedł z niego brokat do układu. Wymiana kompresora, filtra-osuszacza, płukanie układu pomogło, klima działała przez kilka lat, aż sprzedałem.
Hezen Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Kompresor, dysza rozprężny i osuszacz do wymiany. Reszta do płukania. Osuszacz i dysza działają są tak jakby "filtry" w układzie klimy. Większość opiłków będzie w nich zgromadzona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się