Makaronek Opublikowano 10 Września 2020 Opublikowano 10 Września 2020 Witam, czy ktoś bawił się może w takie moce w 2.0 tfsi? Chciałbym się podjąć zabawy z tym silnikiem, czy ktoś może bawił się już w to i może mnie nakierować? Mam kilka pytań, m.in. Siada mi pompa w baku, nie wiem na jaką zmienić, czy oryginał wyda na tyle mocy czy jakaś mocniejszą? Jakie turbo, czy kolektor wydechowy zmieniać? Czy zostać przy np k04 hybryda, od czego wtryski?
Ogon56 Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 W dniu 11.09.2020 o 00:29, Makaronek napisał: Witam, czy ktoś bawił się może w takie moce w 2.0 tfsi? Chciałbym się podjąć zabawy z tym silnikiem, czy ktoś może bawił się już w to i może mnie nakierować? Mam kilka pytań, m.in. Siada mi pompa w baku, nie wiem na jaką zmienić, czy oryginał wyda na tyle mocy czy jakaś mocniejszą? Jakie turbo, czy kolektor wydechowy zmieniać? Czy zostać przy np k04 hybryda, od czego wtryski? Ta Wszystko się da, ale to zależy jakie pieniądze chcesz zainwestować. Przy tej mocy to ani turbo od s3 K04-064, ani wtryski s3, a tym bardziej ori pompa(w baku i hpfp) nie wyda. Musiałbyś wstawić coś większego, plus do tego cały wydech, sprzęgło i hamulec i zawias i pewnie jeszcze kilka gratów. Wchodzimy w teren dziesiątek tysięcy jakbyś chciał to zrobić zgodnie ze sztuką i nie zabić siebie i pasażerów na zakręcie. moze lepiej auto zmienić na szybsze ?? Zalecam pozostać przy sprawdzonych 330-350ps, to zmieścisz się w o wiele rozsądniejszych pieniądzach.
Makaronek Opublikowano 13 Września 2020 Autor Opublikowano 13 Września 2020 Wydech już mam zrobiony, 3 cale do wysokości przed dyfrem y pipe na 2.5 cala, sprzęgło ogarnięte zaciski porche, kolektor wydechowy z flansza t25, nad suszarka się zastanawiam jeszcze, cooler już jest, teraz pytanko jak nie wtryski od S3 to od czego? Wkład pompy autotecha, a w baku nie wiem od czego, może ktoś podsunie pomysł? Planuje ogólnie żeby tak 440 może było trochę w tą lub w tą ?
Ogon56 Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 Na autotech 440 raczej nie polecisz. Normalna ori pompa daje ok 300 w stresie, autotech teoretycznie daje 50%, więcej ale nie nastawia się takich wartości granicznych. O turbo to podzwoń po tunerach co się zajmują custom turbo, a wtrysków to nie dostaniesz do tego motoru ori mocniejszych od s3 nie ma. Tutaj masz custom, ale cena 1200 euro komplet 2.0L TFSI EA113 RSX Injector Kit BAR-TEK WWW.BAR-TEK-TUNING.COM 4 special injectors for all 2.0L TFSI engines for power output higher than... Wg mnie masz aktualnie fajną bazę po atak na 350. Musisz rowniez ogarnąć dolot i IC. Zalecane jest dodatkowe chlodzenie oleju i dobrze by zakuć silnik. Zerknij sobie na forum s3 pooglądać projekty, to zrozumiesz ile jeszcze pracy ciebie czeka ?. Oczywiście polecam realizować swoją pasję i nie poddawać się☺️
Makaronek Opublikowano 13 Września 2020 Autor Opublikowano 13 Września 2020 Albo swap na 2.7 bit ????, to może zejdę bardziej na ziemię i może jakieś 400 z grosikiem małym? ?? Żeby było te 400+?
Ogon56 Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 Rozmawiałem z tunerami od s3 8p i opinia jest taka, ze aby przebić bezpiecznie 400 to właściciele tych aut zmieniaja turbo lub robią jakieś hybrydy z k04. Poczytaj o projektach s3, zagadaj bo tam jest tego o wiele wiecej niz tu (próg wejscia jest inny). Dla a4 nie ma dobrego rozwiązania na efektywny kosztowo 400km, bo rs4 moze i ma ponad 400, ale przy nagrzanej serii traci bardzo moc wg opinii włascicieli. Koszt tego auta jest bardzo wysoki, a zadbanych aut jezdzi niewiele.
Makaronek Opublikowano 13 Września 2020 Autor Opublikowano 13 Września 2020 A czy pod te 400 orginalna przeplywke da radę? Cxy jakieś 3 cale pakować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się