_Michał_ Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 (edytowane) Witam Rok temu po uszkodzeniu głowicy bfb wsadziłem głowice wyremontowana adr i teraz tak warsztat nie do końca poradził sobie z naprawa miał problem z ustawieniem rozrządu podobno ustawili go o jeden zabek bo inaczej się nie dało zmieniony był napinacz na zamiennik teraz zaczęły się kwiatki problem z odpalaniem kręci pyrka z wydechu odpala za 3 razem BŁĄD 16725 i dziwne stuki problem z pompa paliwa Wymieniony buczenie poszedł też org filtr paliwa to ogarnięte, wskazówki padły na rozrząd albo napinacz Auto stoi u mechanika ma problem z ustawieniem rozrządu podobno rozjeżdża się zaczęły się historyjki żeby poszukać głowicy bfb że tu inne walki że zawory mogą być innej długości. Podobno głowica od adr powinna pasować znalazłem taką samą na małym kanale teraz niewiem czy poszły walki od adr czy od bfb ale raczej od adr czy faktycznie te zawory mogą być problemem mi to wygląda na problem z napinaczem. Bo to był zamiennik. Wysłał mi foty nie widzi mi się szukanie nowej głowicy. Edytowane 2 Października 2020 przez _Michał_
JarekST202 Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 A co pokazuje w 093?Rozjeżdża to znaczy że po odpaleniu zmieniają się po jakimś czasie wartości w 093 czy w trakcie ustawiania nie ustawia się na znaki?
_Michał_ Opublikowano 2 Października 2020 Autor Opublikowano 2 Października 2020 Byłem właśnie u mechanika mówi że rozrząd ustawiony a i tak wyskakuje błąd przedniego czujnika że poza nastawami i dalej problem z odpalenie prycha strzela i za 3 odpala i wtedy pracuje ok ale podobno po chwili dalej coś stuka twierdz że to wina modzenia głowicy i wałków z adr. Teraz wyczytałem na forum że przy takiej zmianie przekłada się zawory bodajże wydechowe o turbo w moim przypadku od bfb a oni chyba zostawili te od adr nie mam już starej głowicy i nawet jak zmierzyć starych zaworów ale czy przez to synchronizacja by się przestawiała podczas pracy i wywalało blad czujnika wałka no jeżeli faktycznie zawory miały być przełożone i tak jeździłem prawie dwa lata to mogą być od tego stuki pamiętam że powiedzieli że był problem z rozrządem i że musieli przestawić o 1 zabek a potem chodziło ok. Ktoś może potwierdzić te podejrzenia o zaworach czy teraz by coś dała wymiana tych zaworów na inne. Mechanik chciałby żebym kupił głowice bfb.
JarekST202 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 Rok temu przełożyli głowicę i było ok a teraz zrobił się problem?Pokaż wartości z 093 bo od tego trzeba zacząć. Błąd poza wartością będzie albo od źle ustawionego rozrządu albo od uszkodzonego czujnika.Masz od kogo pożyczyć czujnik na podmianę?
_Michał_ Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 Czujnik podobno jest ok sprawdzał go teraz mechanik jedyny znaki rozrząd ustawiony poprawnie widać na zdjęciach jest 16 i prawy lekko przesunięty wszystko się pokrywa Jak robili mi ta głowice to mieli problem z ustawieniem rozrządu najpierw z napinaczem wymyślali ze pasek za długi itd wkobcu okazało się że niby uszkodzone kółko od napinacza nie dało się drugi raz naciągnąć poszlo nowe ale przy odbiorze powiedzieli że musiał przestawić o jeden ząb bo inaczej waliło błędem wałka z nimi była bo trzymali auto prawie dwa miesiące ja załatwiałem głowice ale remont oni robili i resztę już miałem dosyć auto chodziło normalnie więc je zabrałem. Teraz mechanik inny walczył tydzień i już rozkłada ręce gdyba że adr nie pasuje że inne zawory nie wie jakie walki są wsadzone itd. Nie zapisałem sobie ile pokazywał vcds. Najbardziej niepokojące są stuki. I niewiem czy faktycznie powinny być zawory wydechowe przekładane z bfb do adr. Chwilę podejrzewałem źle ustawiony rozrząd ale jest ok albo napinacz. A teraz to sam nie wiem wiem że każdy by chciał najlepiej dostać nowa głowice p&p i nie dochodzić kto coś porobił przed nim. Muszę pojechać i podpiąć jeszcze raz vcds niewiem nawet co to stuka i dlaczego. Teraz mi odpalał odpalił znowu pyrkajac po 3 razie ale nie stukał ale powiedział że jak chwilę pochodzi to zaczyna. Mam jakiś czujnik na podmianę ale widzę że już mechanik ma dosyć.
JarekST202 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 Więc musisz najpierw zweryfikować co masz z głowicą zrobione,jakie wałki tam siedzą,jakie koło rozrządu masz założone?Skoro było dobrze a jest h*jowo to coś musiało się stać.Być może ten Twój napinacz odmówił współpracy. Musisz przede wszystkim zacząć od podstaw.Sugeruję w tym przypadku skoro pada podejrzenie na rozrząd zrobić grupy 090,093 i do tego książkowo ciśnienie oleju...
przem8 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 Stukać może chiński napinacz, a bez podglądu gr.93 nawet nie ma punktu zaczepienia i to takie gdybanie co jest nie tak. Od wadliwego czujnika wałka nie ma prawa stukać. Sprawdzane miałeś ciśnienie oleju poza tym, bo to podstawa do poprawniej pracy napinacza.
JarekST202 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 2 godziny temu, przem8 napisał: Stukać może chiński napinacz, a bez podglądu gr.93 nawet nie ma punktu zaczepienia i to takie gdybanie co jest nie tak. Od wadliwego czujnika wałka nie ma prawa stukać. Sprawdzane miałeś ciśnienie oleju poza tym, bo to podstawa do poprawniej pracy napinacza. Przem,dzisiejsze podejście mechaników kończy się chyba na podpięciu komputera, ewentualnym skasowaniu błędów, 5 dych za to i do widzenia....?
przem8 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 7 godzin temu, JarekST202 napisał: Przem,dzisiejsze podejście mechaników kończy się chyba na podpięciu komputera, ewentualnym skasowaniu błędów, 5 dych za to i do widzenia....? Jeszcze żeby umieli korzystać z tych komputerów. Szkoda, że tyle 1.8t marnuje sie przez takich patałachów...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się