puziom Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 (edytowane) Ciekawy problem, pompa wyje i skwierczy przy skręcaniu więc nic nie sprawdzam decyzja wymiana pompy znalazłem używkę w dobrym stanie prosto z jeżdżącego auta prawdopodobnie sprawna w 100%. Wymiana, płukanie układu, odwietrzenie i jazda wszystko wydaje się ok w 100% przejechałem może z 4km. Po 10h postoju odpalam to samo co na starej pompie wyje i skwierczy przy ruchu kierownicą przy ruszaniu i wolnej jeździe ( niskie obroty), dobrze to słychać pod koniec pierwszego filmiku. Wszystko słychać jak na filmiku, dodatkowo zauważyłem że w zbiorniczku podczas pracy silnika nie ma lustra płynu tylko dzieje się coś dziwnego. Co jest powodem ? - 2 pompa uszkodzona tak identycznie jak pierwsza ? - uszkodzona maglownica ? ktoś miał takie uszkodzenie ? - uszkodzony wąż wysokiego ciśnienia ? - uszkodzony zbiorniczek ? 20201006_212341.mp4 VID-20201006-WA0004.mp4 Edytowane 6 Października 2020 przez puziom
golfagn Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Powietrze w układzie. Bym wymienił zbiorniczek bo to najtańsze na początek i najłatwiejsze. Miałem też to samo- sitko było winne, choć na 1 rzut oka było ok.
puziom Opublikowano 7 Października 2020 Autor Opublikowano 7 Października 2020 Wymieniłem zbiorniczek juz się nie kotłuje płyn jest lepiej, pompa cichsza ale nie idealna. Załączam film ze zbiorniczka. A jaki jest objaw rozwarstwionych przewodów? Czy tylko rozwarstwia się zasilanie czy powrót tez? 20201007_165703.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się