Skocz do zawartości

puziom

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O puziom

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Głogów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia puziom

0

Reputacja

  1. Odkopie temat chciałbym dołożyć do exeo z 2009r tylne lampy LED, po dołożeniu będę miał błędy ze spalonych żarówek ? Czy kupno modułu 3R0907279 załatwi temat ??
  2. Zmieniłem zgodnie z powyższym opisem wszystko działa (bt, sterowanie z kierownicy), mam tylko problem ze sterowaniem z kierownicy z rolką od głośności przy wcześniejszym radiu po wciśnięciu tej rolki włączało się mute w radiu, po zmianie radia po wciśnięciu rolki nic się nie dzieje jaka może być przyczyna, przycisk mode działa ?
  3. Posiadam exeo sedan 2009r i jestem na etapie montazu rnse wczesniej bylo concert2+ (2din) czy dla poprawnego odbioru radia musze wymienic wzmaczniacz ? jak tak to na jaki ?
  4. Przeglądnełem forum mam kika wniosków i pytan posiadam seata exeo z 2009r z oryginalnym radiem Concert2+ 2dinowym dodatkowo mam: sterownie z kierownicy, seryjny BT, AUX, AIM (usb w schowku) Chciałbym żeby została ta sama funkcjonalność, mam radio RNSE z 2005r. Więc tak: - Kostka A i Kostka D --> zostaje bez zmian, - Kostka B --> Pin 5 (k-line) --> Przekładam go z Kostki C Pin 7 - Kostka B --> Pin 1, 3, 7 -- Zostawiam puste - Kostka C --> Zostaje bez zmian oprócz wczęsniej usuniętego pinu 7 - Kostka C --> usuwam pin 1, 3, 7 Jeśli chce przenieść AUX to podpinam: Z kostki B pin 1 --> na 32 pinową -> pin 32 Z kostki B pin 3 --> na 32 pinową -> pin 21 Z kostki B pin 7 --> na 32 pinową -> pin 6 CZy AIM (usb) będzie działać? CZy sterownanie z kierownicy będzie działąć ? CZy AUX będzie działać ? i Najważniejsze czy BT będzie działać ?? Proszę jeszcze o narmiary na piny do kostek B, i 32 pinowej oraz kostkę 32 pinową ? Załączam jeszcze zdjęcia schematów które udało mi się pozyskać
  5. ok, dzięki za pomoc, proszę innych o sugestie
  6. to sztangę rozruszam, a przepływka ok? wydaje mi się że przez turbo by nie palił tyle
  7. ok, a czy z tych logów coś wyniki ? przepływomierz i inne ?
  8. Nie wiem służy tylko do jazdy po mieście ale nawet jak swoją A4 B6 po mieście jeździłem to tyle nie palił a silnik VP jest oszczędniejszy od PD i auto new beetle jest mniejsze od a4 b avant
  9. Problem z drugim autem jak w tytule to niedawno kupiony New beetle 1.9 TDI ALH 90km, po zakupie wymieniony termostat bo był zepsuty, do wymiany czujnik od temperatury wody ponieważ w ECU jest ok ale na desce szaleje, problem jest duże spalanie około 8,5 L/100km, jazda tylko po mieście, spalanie mierzone na stacji, uważam że to bardzo duże spalanie jak na ten ekonomiczny silnik, przygotowałem logi proszę o analizę. Statyczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_MCmx7p.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_B7P8c9.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_itQm2m9.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_YU9AK.html Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_W45Xv.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_lytA01.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_S7z23.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_I20Sf.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_3h5K36.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_X8Ku1.html Grupa 015: http://vaglogi.pl/log-015_oow5oa.html Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_JwEzv.html Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_V52231c.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_53p35O3.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_klFz09o.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ZtR674X.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_CqS0VFX.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Kpy5G.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_9W8AaL.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_jN4Jgw.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_k6Ugz.html
  10. Po trudnej "walce" poziomowanie działa, mogę się podłączyć do sterownika i diagnozować. Self test działa ale mam różnicę w napięciach na czujnikach na przodzie mam około 2V czyli uważam że jest ok natomiast na tyle waha się w granicy 3V czyli za dużo ale mogę wyjustować czujniki czy tak może być czy nie ? Probowałem na różne sposoby zamontować czujnik ale miałem wtedy 4V więc całkowicie źle. Zostawiłem zamontowany czujnik jak na zdjęciu ale dotyka on wtyką tej belki z tyłu. Zawieszenie 1BV Proszę o opinie
  11. Mieliście racje, namordowałem się z tym i mam zamontowany czujnik, ale niestety ukręciłem śrubę do mocowania czujnika do wahacza więc w poniedziałek znowu walczę albo naspawam albo odwiercę od dołu. Jeszcze mam pytanie bo w amoku walki nie pamiętam ramie czujnika poziomowania tylnego ma być wygięte do wtyczki czujnika czy na przeciwko ? Bo jak dam w stronę wtyczki to zapiera się o wahacz jak jest u Was ?
  12. Przeczytałem cały post, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie mam model s-line z obniżonym zawieszeniem 1BV, przedni czujnik zamontowałem, niestety z tylnym się poddałem i potrzebuje waszej pomocy. Z jednej strony podniosłem samochód na lewarku i opuściłem zawieszenie jak na początku postu lecz nie wiem jaki numer klucza ma nakrętka 24 nie pasuje a 25 za duże, jak się za to zabrać jest tam bardzo mało miejsca żeby cokolwiek zrobić ?
  13. Wymieniłem zbiorniczek juz się nie kotłuje płyn jest lepiej, pompa cichsza ale nie idealna. Załączam film ze zbiorniczka. A jaki jest objaw rozwarstwionych przewodów? Czy tylko rozwarstwia się zasilanie czy powrót tez? 20201007_165703.mp4
  14. Ciekawy problem, pompa wyje i skwierczy przy skręcaniu więc nic nie sprawdzam decyzja wymiana pompy znalazłem używkę w dobrym stanie prosto z jeżdżącego auta prawdopodobnie sprawna w 100%. Wymiana, płukanie układu, odwietrzenie i jazda wszystko wydaje się ok w 100% przejechałem może z 4km. Po 10h postoju odpalam to samo co na starej pompie wyje i skwierczy przy ruchu kierownicą przy ruszaniu i wolnej jeździe ( niskie obroty), dobrze to słychać pod koniec pierwszego filmiku. Wszystko słychać jak na filmiku, dodatkowo zauważyłem że w zbiorniczku podczas pracy silnika nie ma lustra płynu tylko dzieje się coś dziwnego. Co jest powodem ? - 2 pompa uszkodzona tak identycznie jak pierwsza ? - uszkodzona maglownica ? ktoś miał takie uszkodzenie ? - uszkodzony wąż wysokiego ciśnienia ? - uszkodzony zbiorniczek ? 20201006_212341.mp4 VID-20201006-WA0004.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...