Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Witam!. Poprosze o sprawdzenie logow . Bardzo Dziekuje.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Specjalistow.

od pewnego czasu wyskakuja o to takie błedy, postanowilem wykonac poszczegolne logi, Poprosze o ocene.

Control Module Part Number: 8E0 906 018 B  
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT         0003
           Software Coding: 11501
            Work Shop Code: WSC 63351
           Additional Info: WAUZZZ8EZ1A010218     AUZ6Z0Y0025895
3 Znalezione:  
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-00 - -
17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
        P1539 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
        P1137 - 35-10 - - - Intermittent

 

poprosze o ocene logow: 

auto posiada gaz, ale logi robilem  benzynce:

http://vaglogi.pl/log-002_033_115_118_020_031_xvKZC4.html

http://vaglogi.pl/log-001_032_f74MiG.html

 

 

Dziekuje :) Moc w forumowiczach!

Opublikowano

Turbo nie dmucha, duże stuki. Zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu, jak masz od kogo to podmien przeplywke, ale generalnie jest tragedia.

Opublikowano

Jedna nieszczelność zlokalizowalem, zrobiona przed logami, czyli jeszcze gdzieś ucieka. Tragedia z Turbo ? Przrplywka, i co tam jeszcze może być? Autko zakupione i tak walcze.

Opublikowano

Błędy kasowane przed logami były?

Opublikowano

Nie Kasowalem, zostawilem z błędami, a jak z Turbina?

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, Robert1987 napisał:

Nie Kasowalem, zostawilem z błędami, a jak z Turbina?

Skasuj błędy i powtórz logi w innym razie dalsza dyskusja nie ma sensu.

Kasowanie przed logami to podstawa.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Dobrze, jutro Reaplay

Opublikowano
Opublikowano

Wg mnie przepływomierz do wymiany, tylko z boscha.

Wcześniej miałeś tryb awaryjny i turbo nie pompowało, teraz działa.

Opublikowano

Ok Dzięki, dzisiaj właśnie tak poszarpywal przy gazowaniu  podczas robienia logów,.i właśnie jak pisales o tych stukach, to raz błąd mi wyskoczyl Spalanie Stukowe G61 za wysokie.

Ale znaczne od przeplywki i od sprawdzenia do lotu.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...