Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[a4 b6 AVB] logi turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy to jest normalne w avb to że tak późno wstaje turbo(czytałem ze ten typa tak ma)? i druga sprawa czy ten spadek doładowania w pewnym momencie może ma z tym jakiś związek. Sorry miałem zrobić jeszcze przepływkę ale zapomniałem :P być może na dniach zrobię jeszcze raz.

VAGLOGGER.APPHB.COM

ps podciśnienie sprawdziłem i jest 0.55

Dziękuję za wszystkie sugestie. pozdro

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Panowie ktoś coś? Bo nie wiem jak się za to zabrać.

Chcę wirusa zapuścić ale najpierw chcę doprowadzić wsio na tip top. Jeśli to faktycznie wina tego że ten typ tak ma, bo czytałem że avb ma cienki dół, to wtedy tylko kwestia tego że tuner mi to podciągnie robiąc program.

Opublikowano

Coś jest nie tak, zrób jeszcze raz dynamiczny 003+011+008

Potem dynamiczny 003+011 na 3 i 4 biegu

Wrzuć statyczny 013+023

I 004

Opublikowano (edytowane)

dzięki Kamilu za odzew :thumbup1:

Jak prosiłeś mam nadzieję że dobrze troszku miałem problemy  bo duży ruch.

więc tak tu też na 3 zrobiłem

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

tu  003 i 011 na 3

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

tutaj to samo na 4

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

i tu statycznie

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

dzięki za każdą informację

ps Dodam że tak rozrząd nowy ze 2 miechy ma(nie wiem czemu synchronizacja ciut tak pływa) i w sumie nie wiem czy od początku tak było, turbina też nowa chodź na tamtej starej(rozciekła się) było tak samo.

 

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Jest problem, turbo do zadanego pompuje bardzo długo, MAF dość niski w całym zakresie, przejrzyj układ czy nie ma gdzieś na rurach śladów oleju, okolice turbo, intercooler, jak jest olej, może być nieszczelnosc, jak ma się króciec na pompie vacum, nie jest luźny? 

Można by się pokusisc o próbę i zrobienia loga 003+011 że sztywno podpiętym turbo do króćca vacum (z pominięciem n75) 

Opublikowano (edytowane)

Kruciec sprawdzałem wyglada na jeszcze ok, brak luzu. Szczelność sprawdzałem i wygląda też Oki ale posprawdzam jeszcze raz dla pewności bo może coś przeoczyłem. A może sam n75 źle działać?

I spróbuję jeszcze z pominięciem n75.

Dzięki Kamilu.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj podpiołem turbo pod pompę vacum ale brak różnicy. Logów nie zrobiłem bo nie miałem jak. Jeszcze w sobotę wezmę wyczyszczę cały dolot i intercooler.

No i jeszcze spróbuję podmienić maf bo jakoś to zaniżanie wartości nie daje mi spokoju.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Jak dałeś na sztywno pod vacum i nie przeladowalo to albo vacum pada i nie tworzy podciśnienia... Albo coś nie tak z turbo, źle ustawiona sztanga albo zderzak... 

Opublikowano

Ale logi i tak by się przydały po podpieciu na sztywno ?

Opublikowano

Ok może jutro mi się uda zrobić loga to wrzucę, dzięki za zainteresowanie. Ja w każdym razie nie czułem różnicy.

Opublikowano
18 godzin temu, kamil-vag napisał:

Jak dałeś na sztywno pod vacum i nie przeladowalo to albo vacum pada

Dziś jeszcze raz pomierzyłem podciśnienia i wygląda na Oki. Na wszelki wielki zakleiłem jeszcze kruciak. W załącznik podciśnienie na gruszcze. Na vacum idzie lekko poza zielone pole. IMG_20201023_113230.thumb.jpg.9d6faf290c

Opublikowano

Podpiąłem inny przepływomierz i nic dalej to samo. Niestety logów na razie nie zrobię bo padł mi kabel.

Coraz bardziej skłaniam się ku opcji że zaburzona jest gdzieś dynamika gazów spalinowych, może kat przytkany albo coś. Teraz tylko jak to sprawdzić i wyeliminować?

Widziałem na necie że są niby jakieś środki do czyszczenia katalizatorów, hmm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...