Pieterb Opublikowano 10 Października 2020 Opublikowano 10 Października 2020 (edytowane) Panowie czy to jest normalne w avb to że tak późno wstaje turbo(czytałem ze ten typa tak ma)? i druga sprawa czy ten spadek doładowania w pewnym momencie może ma z tym jakiś związek. Sorry miałem zrobić jeszcze przepływkę ale zapomniałem być może na dniach zrobię jeszcze raz. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM ps podciśnienie sprawdziłem i jest 0.55 Dziękuję za wszystkie sugestie. pozdro Edytowane 10 Października 2020 przez Pieterb
Pieterb Opublikowano 12 Października 2020 Autor Opublikowano 12 Października 2020 Panowie ktoś coś? Bo nie wiem jak się za to zabrać. Chcę wirusa zapuścić ale najpierw chcę doprowadzić wsio na tip top. Jeśli to faktycznie wina tego że ten typ tak ma, bo czytałem że avb ma cienki dół, to wtedy tylko kwestia tego że tuner mi to podciągnie robiąc program.
kamil-vag Opublikowano 12 Października 2020 Opublikowano 12 Października 2020 Coś jest nie tak, zrób jeszcze raz dynamiczny 003+011+008 Potem dynamiczny 003+011 na 3 i 4 biegu Wrzuć statyczny 013+023 I 004
Pieterb Opublikowano 14 Października 2020 Autor Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) dzięki Kamilu za odzew Jak prosiłeś mam nadzieję że dobrze troszku miałem problemy bo duży ruch. więc tak tu też na 3 zrobiłem VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM tu 003 i 011 na 3 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM tutaj to samo na 4 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM i tu statycznie VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM dzięki za każdą informację ps Dodam że tak rozrząd nowy ze 2 miechy ma(nie wiem czemu synchronizacja ciut tak pływa) i w sumie nie wiem czy od początku tak było, turbina też nowa chodź na tamtej starej(rozciekła się) było tak samo. Edytowane 14 Października 2020 przez Pieterb
kamil-vag Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 Jest problem, turbo do zadanego pompuje bardzo długo, MAF dość niski w całym zakresie, przejrzyj układ czy nie ma gdzieś na rurach śladów oleju, okolice turbo, intercooler, jak jest olej, może być nieszczelnosc, jak ma się króciec na pompie vacum, nie jest luźny? Można by się pokusisc o próbę i zrobienia loga 003+011 że sztywno podpiętym turbo do króćca vacum (z pominięciem n75)
Pieterb Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Kruciec sprawdzałem wyglada na jeszcze ok, brak luzu. Szczelność sprawdzałem i wygląda też Oki ale posprawdzam jeszcze raz dla pewności bo może coś przeoczyłem. A może sam n75 źle działać? I spróbuję jeszcze z pominięciem n75. Dzięki Kamilu. Edytowane 15 Października 2020 przez Pieterb
Pieterb Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) Wczoraj podpiołem turbo pod pompę vacum ale brak różnicy. Logów nie zrobiłem bo nie miałem jak. Jeszcze w sobotę wezmę wyczyszczę cały dolot i intercooler. No i jeszcze spróbuję podmienić maf bo jakoś to zaniżanie wartości nie daje mi spokoju. Edytowane 22 Października 2020 przez Pieterb
kamil-vag Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Jak dałeś na sztywno pod vacum i nie przeladowalo to albo vacum pada i nie tworzy podciśnienia... Albo coś nie tak z turbo, źle ustawiona sztanga albo zderzak...
kamil-vag Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Ale logi i tak by się przydały po podpieciu na sztywno ?
Pieterb Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 Ok może jutro mi się uda zrobić loga to wrzucę, dzięki za zainteresowanie. Ja w każdym razie nie czułem różnicy.
Pieterb Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 18 godzin temu, kamil-vag napisał: Jak dałeś na sztywno pod vacum i nie przeladowalo to albo vacum pada Dziś jeszcze raz pomierzyłem podciśnienia i wygląda na Oki. Na wszelki wielki zakleiłem jeszcze kruciak. W załącznik podciśnienie na gruszcze. Na vacum idzie lekko poza zielone pole.
Pieterb Opublikowano 25 Października 2020 Autor Opublikowano 25 Października 2020 Podpiąłem inny przepływomierz i nic dalej to samo. Niestety logów na razie nie zrobię bo padł mi kabel. Coraz bardziej skłaniam się ku opcji że zaburzona jest gdzieś dynamika gazów spalinowych, może kat przytkany albo coś. Teraz tylko jak to sprawdzić i wyeliminować? Widziałem na necie że są niby jakieś środki do czyszczenia katalizatorów, hmm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się