Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy i 0 błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem że moja audi a4 b6 1.8t bfb raz ma moc raz nie nie mam żadnych błędów dodam że ostatnio zmieniłem wszystkie filtry pompę paliwa i świece, czasami mam też problem z jej odpaleniem 

Opublikowano

Logi zrób. Czego oczekujesz?, tu nie ma wróżek.

Opublikowano

Mam kompa ale program Delphi i nie wiem jak mam je zrobić 

Opublikowano

To zakup sobie kabel za 50zł i program do ściągniecia z forum i instrukcja co d logów również w dziale diagnostyka. Jak Ci po drodze do Puław to zapraszam :P

Opublikowano

No trudno kupię kabel i jak tylko zrobię logi dam znać chyba że jakiś spec wie jak zrobić logi programem Delphi albo wow bo owe posiadam to zrobię od ręki 

Opublikowano

Logi dynamiczne robimy parami 2+33, 3+20 i 115+118 do odcinki albo chociaż 6tys obr. na 3-cim biegu. Statyczne 2+33 i 90+93 przez kilkadziesiąt sekund, silnik rozgrzany do temp. roboczej.

Poza tym wrzucaj to na serwer typu vaglogi.pl i tylko wklej linki.

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
            P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

i takie bledy wyskoczyly

Opublikowano (edytowane)

Jak Ty robiłeś te logi dynamiczne? Miało być podczas jazdy na 3cim biegu, a nie deptanie na postoju do odcinki, ja prdl:facepalm:

Po statycznym widać, że korekty szaleją ale czemu to ciężko powiedzieć póki co.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Pod czas jazdy zrobię jutro jak będę miał czas i opcję te zrobiłem na postoju bo tak mi czas pozwolił a dwa nigdy vcs nie używałem to też tak na próbę było 

Opublikowano

Kasowales błędy przed logami?

Turbo nie dmucha, bo pewnie tryb awaryjny i wychodzi, że pompa paliwa się skończyła.

Opublikowano

tak kasowalem bledy przed logami

 

Opublikowano

i pompa paliwowa byla mieniana dopiero ale sprawdze to

 

Opublikowano
Teraz, DzIeGiEl90 napisał:

i pompa paliwowa byla mieniana dopiero ale sprawdze to

 

Na jaką pompę wymieniałeś jeżeli można wiedzieć?

Opublikowano

szczerze nie pamietam nazwy ale to uniwersalna byla tyle wiem 

 

 

Opublikowano

Panowie podpowiedzcie na co zwrócić uwagę przy zakupie turbiny i czy lepiej brać taką samą czy hybrydę?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...